تعامل پلیس با رسانه از مصداق های همدلی و همزبانی است

به گزارش مرکزی دیلی ، سرهنگ سید احمد خسروی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی افزود: تعامل پلیس این استان با اصحاب رسانه در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته اما این مهم امسال بر مبنای تحقق شعار دولت، ملت، همدلی و همزبانی افزایش بیشتری می یابد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل دوسویه خبرنگاران و اصحاب رسانه با پلیس نقش موثری در ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش جرایم در جامعه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با همکاری و تعامل مطلوب دستگاه های مختلف اجرایی استان مرکزی، طرح انتظامی ترافیکی نوروز اجرا شد که با توفیقات چشمگیری همراه بود.

سرهنگ خسروی اظهار کرد: در این مدت کشته شدگان حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی این استان ۳۸ درصد و وقوع سرقت ۹ درصد کاهش یافت.

وی گفت: کاهش حوادث رانندگی درون شهری و جرایم مختلف از دیگر توفیقات اجرای این طرح بود.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی نیز گفت: این رسانه اخبار نوروز امسال به ویژه فعالیتهای پلیس در این مدت را انعکاس داد

علی حیدر شاه حسینی افزود: ارتباط دوسویه و سازنده نیروی انتظامی با رسانه ها و به ویژه ایرنا در ارتقای سطح آگاهی مردم و پیشگیری از جرائم نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: رسانه یکی از بسترهای تحقق شعار امسال مبنی بر دولت و ملت، همدلی و همزمانی است چرا ارتباط مردم و مسوولان از این طریق برقرار می شود.

طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند سال قبل تا ۱۵ فررودین امسال اجرا شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.