عیادت خادمان بارگاه مقدس حضرت معصومه(س) از بیماران بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی از حضور ۵ تن از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) در استان به‌مناسبت سالروز میلاد آن حضرت خبرداد و گفت: خادمان حرم شریف حضرت فاطمه معصومه(س) ظهر امروز، ۵ شهریور در بیت قدیمی حضرت امام(ره) در خمین مستقر شده و با آرمان‌های ایشات تجدید میثاقی دوباره می‌بندند.

وی، اهدا و نصب پرچم نمادین حضرت معصومه(س) در بیت قدیمی حضرت امام(ره) را از دیگر برنامه‌های این کاروان عنوان کرد و افزود: امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا خادمان بارگاه روحانی آن حضرت در مسجد الزهرا(س) اراک حضور به هم می رسانند.

حجت‌الاسلام هنرمند اعلام کرد: این کاروان با هدف دلجویی، از بیماران بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک عیادت کرده و آنان را از هدیه متبرکه آستان مقدس حضرت معصومه(ع) با نیت شفا متنعم می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان، در خصوص ادامه حضور خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: بازدید از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و حضور در گلزار شهدای اراک را از دیگر برنامه این خادمان بیان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.