برگزاری نشست هماهنگی رفع مشکل اجرایی تقاطع های غیر همسطح اراک

به گزارش احبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ،  روز پنج شنبه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی، موانع و مشکلات تعدادی از طرح های عمرانی شهرداری اراک که با همکاری گروه فنی مهندسی شهید رجایی در حال اجرا است، در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست تعیین تکلیف شبکه های آب و فاضلاب در میدان امام حسن(ع) واقع در محور کمربندی شمالی اراک، میدان شریعتی و میدان ورزش که به عنوان پروژه های اولویت دار شهرداری این شهر است مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب برای آن ارایه شد.
معاون عمرانی استانداری استان مرکزی در این نشست گفت: عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر همسطح میدان امام حسن(ع) آغازشده و مجری طرح متعهد شده است ظرف مدت شش ماه عملیات اجرایی آن را به پایان برساند.
مهدی زندیه وکیلی افزود: وجود شبکه اصلی آب و فاضلاب در محل اجرای این طرح یکی از موانع مهم اجرای آن است که باید لوله های مورد نیاز این شبکه توسط شهرداری تامین و تا ۱۵ روز کار جابجایی توسط شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی انجام شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تقاطع غیر همسطح میدان شریعتی به صورت پل رو گذر اجرا می شود و فقط پایه های سازه پل در زمین قرار می گیرد نیاز است شرکت آب و فاضلاب ظرف دو هفته طرح وضعیت موجود شبکه و پیشنهادی خود را ارائه نماید تا پایه های این سازه با شبکه آب و فاضلاب تداخل نداشته باشد و در صورت نیاز لوله های مورد نیاز توسط شهرداری تامین و کار اجرایی نیز توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شود.
معاون امور عمرانی استانداری استان مرکزی اجرای تقاطع غیر همسطح میدان ورزش شهر اراک را یکی دیگر از طرح های عمرانی این شهر عنوان کرد و گفت: این طرح با هدف برقراری ارتباط ایمن بین پل های شهید بختیاری و شهید فتاحی، ارتباط روان و ایمن بین خیابان جهاد با کمر بندی شمالی و میدان حافظیه اجرا می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.