ابراز امیدواری قائم‌مقام وزیر جهت اتمام مسکن مهر استان مرکزی در سال‌ آینده

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: پروژه‌های مسکن مهر در استان مرکزی از کمترین مشکلات نسبت به استان‌های دیگر برخوردار است.

 

وی ضمن تأکید بر همکاری دستگاه‌های ذیربط و تأثیر آن در سرعت بخشیدن به پروژه‌های مسکن مهر این استان عنوان کرد: امیدواریم در نیمه اول سال آتی بتوانیم پرونده مسکن مهر را در این استان به اتمام برسانیم.

 

مهرآبادی بیان کرد: از مجموع ۳۸ هزار واحد مسکن مهر در این استان تاکنون ۲۰ هزار واحد افتتاح شده است و ۱۳ هزار واحد دیگر آماده افتتاح است.

 

قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود پنج هزار واحد دیگر باقی مانده در این استان نیز تا نیمه اول سال ۹۳ به پایان برسد.

 

وی خدمات زیربنایی، پروژه‌های راکد، اختلاف مالی بین سازنده و تعاونی‌ها را از عمده مشکلات مسکن مهر در سطح کشور برشمرد و گفت: بر این اساس، کارگروهی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده راه و شهرسازی تشکیل شد که هر هفته این کارگروه برگزار می‌شود. تا به امروز مشکلات مسکن مهر ۲۰ استان بررسی شده است.

 

مجری ویژه طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده که تا پایان سال مشکلات مسکن مهر ۲۷ استان در این کارگروه بررسی و مابقی استان‌ها نیز در سال آینده پیگیری شوند. ۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل داده شده است.

 

قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر اظهار کرد: از مجموع دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در نقاط شهری در سطح کشور، بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد تا به امروز افتتاح شده است و ۱۲۵هزار واحد آماده افتتاح است.

 

مهرآبادی افزود: ۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل شده است و مابقی در دست اقدام است.

 

وی ادامه داد: نازک‌کاری حدود ۳۰۰ هزار واحد نیز تمام شده است و ۵۰ درصد خدمات زیربنایی این واحدها آماده است.

 

قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر در پایان ضمن اشاره به طرح مسکن اجتماعی در دولت یازدهم، این طرح را یک نوع مسکن حمایتی عنوان کرد و گفت: از پیروزی انقلاب به بعد همواره تأمین مسکن با رویکردهای مختلف در دستور کار دولت‌ها قرار داشته است. دولت یازدهم نیز برای مسکن مردم نیازمند، تدابیری اندیشیده است که از جمله آنها مسکن اجتماعی است که در دست بررسی است و امیدوارم تا قبل از فرا رسیدن سال جدید این موضوع نهایی شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.