عضویت بیش از ۴ هزار مهندس بسیجی در شهرداری اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی لطیفی با اشاره به الزامات عمرانی مرکزی و ورود بسیج مهندسان در حیطه امور شهرداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با شهردار اراک در جلسه شورای بسیج مهندسان صنعتی مقرر شده، بسیج مهندسان با هدف اتمام هرچه زودتر پروژه‌های عمرانی که در سطح شهر در حال اجرا است با جدیت وارد شده و همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: ایجاد و راه‌اندازی انجمن‌های تخصصی در رشته‌های عمران، کشاورزی، انرژی، فناوری اطلاعات، صنایع و معادن، افزایش توان علمی اعضاء و به کارگیری آنها در پروِژه‌هایی که خارج از سازمان تعریف شده از مهم ترین اهداف بسیج مهندسان است.

رئیس بسیج مهندسین مرکزی با اشاره به مأموریت‌های بسیج مهندسین عمران و معماری گفت: کمک به سازمان‌های راه وشهرسازی و نظام مهندسی ساختمان جهت ساخت بهینه پروژه‌های عمرانی در سطح شهر و همچنین ایجاد و پیاده کردن الگوی اسلامی‌ ایرانی معماری از جمله مأموریت‌های بسیج مهندسین عمران و معماری است.

لطیفی تصریح کرد: راه‌اندازی کلینیک‌های صنعت و اتاق فکر در شهرستان‌هایی که مراکز صنعتی در آنها مستقر است از وظایف بسیج مهندسان صنعت و فناوری است.

وی افزود: اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در کلیه پایگاه‌های بسیج روستایی از مأموریت‌های بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی به شمار می‌رود.

رئیس بسیج مهندسان مرکزی با اشاره به ساختار بسیج مهندسان گفت: در حال حاضر ساختار بسیج مهندسان به ۳ ساختار بسیج مهندسان عمران و معماری، بسیج مهندسان صنعت و فناوری و همچنین بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی تبدیل شده است.

لطیفی تصریح کرد: بسیج مهندسان تشکیلاتی است که در قالب آن مهندسان بسیجی در انجمن‌های علمی و تخصصی سازماندهی شده‌ و به ساختار صنعت و کشاورزی استان و شهرستان‌ها کمک می‌کنند.

وی افزود: سازمان بسیج مهندسان صنعت با هدف شناسایی و ریشه‌یابی مشکلات و معضلات صنایع استان و بحث و بررسی مشکلات در کلینیک‌های صنعت و با هدف ارائه راهکار توسط مهندسان صنعت ایجاد شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.