معرفی نشریات برتر جشنواره دانشجویی دانشگاه پیام نوراستان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، دربیانیه هیات داوران پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مرکزی که عصر شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: نشریات دانشجویی باید بیانگر دیدگاه دانشجویان در شرایط و موقعیت های تحصیلی باشند و یافته های آموزشی، علمی، فرهنگی و اجتماعی و نیز انتظارات و امیدهای خود را بازتاب دهند.

بیانیه افزوده است: نشریات دانشجویی باید درک و دریافت علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی خود را در صورت بندی های ژورنالیستی مانند خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، مقاله و عکس منعکس کنند و از تبدیل نشریه به تکرار مباحث درسی برگرفته از سایت ها، خبرگزاری ها و روزنامه ها پرهیز کنند.

هیات داوران خاطرنشان کردند: انتشار قریب به ۶۰ نشریه دانشگاهی دردانشگاههای پیام نور استان مرکزی موید حمایت مسوولان و علاقه مندی دانشجویان در توسعه ارتباطات مکتوب درون دانشگاهی است و پیشنهاد می شود با برپایی کارگاه های آموزشی روزنامه نگاری به نشریات امکان داد با ساختارهای نسبتا ژورنالیستی تولید شوند تا کمیت ها و ظرفیت های کیفی خود را ارتقا دهند.

اعضای هیات داوران این جشنواره شامل ˈفریدون صدیقیˈ ، ˈعلی اکبر قاضی زادهˈ و ˈمحمد عکافˈ ۶۷ اثر از مجموع ۷۰ اثر ارسالی به پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مرکزی را مورد قضاوت قرار دادند.

به گزارش ایرنا، هیات داوران جشنواره در بخش ˈگزارشˈ؛ گزارشهای ˈطرز چک کردن جوش ها در برج های هزاره سومˈ از نشریه ˈاثرˈ مرکز اراک، ˈگزارشˈ از نشریه ˈچامهˈ از مرکز فرمهین، ˈگامی در جهت حمایت از معلولینˈ از نشریه ˈسپیدباورانˈ مرکز دلیجان و ˈدرباره بازار کار و آینده شغلیˈ از نشریه ˈدنیای مجازیˈ مرکز دلیجان تقدیر کرد.

در همین بخش؛ ˈامید زاهدیˈ برای گزارش ˈاستاد ایرج رحمان پورˈ از نشریه ˈفانوسˈ مرکزخمین جایزه رتبه سوم، ˈمجید مشهدیˈ نویسنده گزارش ˈتصدی برکرسی اینشتینˈ از نشریه ˈرازیˈ مرکز اراک جایزه رتبه دوم و ˈحمیدرضا یعقوبیˈ برای گزارش ˈمذاکرات ژنو از دید رسانه های غربیˈ از نشریه ˈسپهرسیاستˈ مرکز اراک جایزه رتبه اول هیات داوران را کسب کردند.

هیات داوران در بخش ˈمصاحبه های برترˈ؛ از مصاحبه های ˈلحظاتی با اساتید محبوب دانشگاه پیام نور اراکˈ از نشریه ˈقلیاˈ مرکز اراک، ˈگفت و گو با محمد رییسیˈ از نشریه ˈپیام نوژنˈ مرکز میلاجرد و ˈگفت و گو با علی محصولی رییس اتاق اصنافˈ از نشریه ˈآرتاˈ مرکز فرمهین قدردانی کرد.

درهمین بخش؛ ˈمعین مهدیˈ و ˈسحر موقرˈ مشترکا برای مصاحبه ˈگفت وگوباسرپرست کمیته تعمیر و نگهداریˈ از نشریه ˈدنیای مجازیˈ مرکز دلیجان جایزه رتبه سوم، ˈیگانه سهرابیˈ برای مصاحبه ˈاصالتا درختی تبریزی امˈ از نشریه ˈپروازˈ مرکز ساوه جایزه رتبه دوم و ˈحمیدرضا یعقوبیˈ جایزه رتبه اول را برای مصاحبه ˈسیاست خارجی اشتباهی هزینه ای را به کشور تحمیل کردˈ از نشریه ˈسپهر سیاستˈ مرکز اراک بدست آوردند.

هیات داوران در بخش ˈطراحی جلد و صفحه آراییˈ، از نشریات ˈگنجینه سبزˈ از مرکز اراک، ˈآنالیزˈ از مرکز دلیجان و ˈدنیای مجازیˈ از مرکز دلیجان تقدیر کرد.

در همین بخش؛ ˈعباس احمدیˈ جایزه رتبه سوم هیات داوران جشنواره را برای نشریه ˈآرتاˈ از مرکز فرمهین، ˈمسعود محمدیˈ جایزه رتبه دوم را برای نشریه ˈغدیرˈ از مرکز دلیجان و ˈمحمود قاسمˈ جایزه رتبه اول را برای نشریه ˈسپیدباورانˈ از مرکز دلیجان بخود اختصاص دادند.

هیات داوران پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نوراستان مرکزی همچنین دربخش ˈنشریات برترˈ؛ از نشریات ˈسپیدباورانˈ ، ˈغدیرˈ و ˈدنیای مجازیˈ همگی از مرکز دلیجان قدردانی کرد.

هیات داوران جشنواره در همین بخش؛ جایزه رتبه سوم را به ˈعباس شریفیˈ برای نشریه ˈقلیاˈ از مرکز اراک، جایزه رتبه دوم را به ˈمرتضی قربانیˈ برای نشریه ˈدامداری نوینˈ از مرکز شازند و جایزه رتبه اول را به ˈعباس احمدیˈ برای نشریه ˈآرتاˈ از مرکز فرمهین اعطا کرد.

گفتنی است؛ پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مرکزی با عنوان ˈاقلیم قلمˈ از هفتم اسفندماه به مدت سه روز به میزبانی مرکز دلیجان برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.