تاکید نایب رییس شورای شهر اراک برتخریب منازل محدوده طرح خیابان ۵۵ متری

به گزارش مرکزی دیلی، «مسعود آبایی» عصر دوشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک افزود: این مهم از قبل مصوب شده و شهرداری باید هرچه سریعتر در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: پس از تخریب این منازل، محدوده مورد نظر تا قبل از اجرایی شدن طرح به صورت پارکینیگ مورد استفاده مردم قرار گیرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اراک در بخش دیگری از سخنانش گفت: شهر اراک از پتانسیل ها و توانمندی های گردشگری بالایی برخوردار است که توجه به سرمایه گذاری در این بخش امری ضروری است.

آبایی عنوان کرد: سرمایه گذاری در بخش صنعت گردشگری نقش موثری در توسعه اقتصاد دارد.

وی با تبریک روز آتش نشانی و ایمنی را به فعالان این حوزه ادامه داد: ماموران آتش نشانی از نیروهای بسیار سخت کوشی هستند که در راستای خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

نشست صحن علنی عصر امروز (دوشنبه) شورای اسلامی شهر اراک مصوباتی در خصوص کمیسیون های فرهنگی، خدمات شهری، برنامه و بودجه و فنی و عمرانی داشت.

واگذاری مجدد موضوع تفریق بودجه سازمان خدمات موتوری به کمیسیون، تهیه طرح تملک و آغاز مرمت بنای تاریخی منزل حاج محسن اراکی، برگشت فعالیت کمیسیون ها به حالت اول، انتخاب سازمان یا مدیریت تشکلی برای اجرا و فعال شدن طرح ۵۵ متری اراک توسط شهرداری و ارائه گزارش ماهانه در شورای اسلامی شهر اراک و تاکید بر تخریب سریع منازل محدوده این طرح، از مهمترین مصوبات این شورا بود.

تعیین تکلیف یک ماهه طرح های عمرانی شهر اراک که در بودجه امسال پیش بینی شده و تاکنون اجرایی نشده، اختصاص ۶۰ میلیون ریال از محل باشگاه فرهنگی – ورزشی شهرداری اراک برای اعزام مربی کشتی این نهاد به منظور شرکت در دوره آموزشی این رشته ورزشی در برزیل و اختصاص ۲۰ میلیون ریال به عکاس دوران دفاع مقدس و انقلاب از محل ماده ۱۷، از دیگر مصوبات صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک بود.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.