معرفی منتخبین جشنواره حرکت دانشگاه اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، انجمن‌های فعال در این جشنواره از سه منظر کارشناسان و داوران برگزار کننده، انتخاب بازدیدکنندگان و از حیث فعالیت سالانه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره درون دانشگاهی دانشگاه اراک از انجمن‌ها و غرفه‌های برتر تقدیر بعمل آمد.

برگزیدگان پنجمین دوره انجمن برتر عبارتند از انجمن روانشناسی در دانشکده علوم انسانی، انجمن روباتیک از دانشکده فنی‌ و مهندسی، انجمن شیمی از دانشکده علوم پایه، انجمن محیط زیست از دانشکده کشاورزی بودند که معرفی و تقدیر شدند.

در بخش غرفه‌ها، غرفه فیزیک از دیدگاه بازدیدکنندگان، غرفه تاریخ از نگاه داوران و غرفه مواد و متالوژی به عنوان غرفه اخلاق و بهترین همکار بعنوان غرفه‌های برتر انتخاب شدند.

در بخش تقدیر از اساتید مشاور، در دانشکده علوم انسانی دکتر حمیدرضا دولت‌آبادی استاد انجمن زبان انگلیسی، دانشکده علوم پایه دکتر کاوه خسروی استاد انجمن شیمی، در دانشکده کشاورزی دکتر موسی سلگی استاد مهندسی باغبانی و در دانشکده فنی و مهندسی دکتر ابوالفضل براتی استاد مهندسی شیمی به عنوان برگزیدگان جشنواره اعلام شدند.

به گزارش ایسنا؛ مدیر فرهنگی دانشگاه، انجمن‌های برتر و غرفه‌های منتخب جشنواره دانشجویان دانشگاه اراک در مسابقات کشوری حرکت دانشجویان که در اواخر مهرماه سال جاری در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.