آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سید کمال فدایی‌فروتن بعد از ظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز با مشارکت مجمع امور صنفی و اداره کل تعزیرات حکومتی به مرحله اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: این طرح از امروز تا ۲۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و طی آن ۷۰ گروه نظارتی بر بازار قیمت‌ها نظارت خواهند کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: از مجموع تیم‌های نظارتی ۵۰ گروه دو نفره به صورت نامحسوس و ۲۰ گروه دو نفره به صورت محسوس بر نحوه عرضه محصولات و کالاهای مورد نیاز مردم نظارت دارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و فرصت ‌طلبی سودجویان عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح به صورت همزمان در سراسر شهرهای استان به اجرا در می‌آید و از شهروندان نیز درخواست داریم در اجرای هر چه بهتر این طرح یاریگر بازرسان باشند.

فدایی خاطر نشان ساخت: به منظور رسیدگی سریع به شکایت مردمی در زمینه گران‌فروشی و کم‌فروشی سه اکیپ ثابت در میدان شورا، میدان سرداران و میدان شهدای اراک مستقر شدند که شهروندان می‌توانند شکایت‌های خود را در خصوص هرگونه گران‌فروشی و تخلف به این مراکز ارجاع دهند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.