۸۵درصد دانش آموزان استان مرکزی ثبت نام قطعی شدند

به گزارش مرکزی دیلی،ˈ غلامعلی عزیزآبادی ˈ روز یکشنبه در نشست ستاد استقبال از مهر افزود: ثبت نام ۱۵ درصد از دانش آموزان به دلیل امتحان های تابستانی باقی مانده است که کار ثبت نام آنان نیزانجام خواهد شد.

وی ادامه داد: کار توزیع کتاب های آموزشی سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور ماه در ۲۰۰ مرکز انجام خواهد شد تا سال تحصیلی را با آمادگی هرچه بیشتر آغاز کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: همچنین ۳۱ شهریور ماه جشن شکوفه ها برای ۲۰ هزار کلاس اولی در استان مرکزی برگزار می شود.

عزیز آبادی افزود: ستاد استقبال از مهر با هدف ایجاد فضای شاداب و با نشاط دربهار تعلیم و تریبت، افزایش سطح همکاری ها و تعاملات میان بخشی دستگاه های مختلف تشکیل شده است.

وی ادامه داد: همچنین اعمال مدیریت یکپارچه و هماهنگ و انجام اقدامات متعدد برای سهولت دسترسی دانش آموزان به مراکز آموزشی و کاهش نگرانی اولیا و کمک به ارتقای سطح آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی دانش آموزان از دیگر اهداف این ستاد دراستان مرکزی است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی قادربه انجام تمام امور بازگشایی مدارس نیست، گفت: پلیس، صدا و سیما، شهرداری و حمل و نقل و دیگر دستگاه ها نقش بسزایی در آغاز هرچه بانشاط تر سال تحصیلی جدید دارند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اراک نیز در این نشست گفت: در سال تحصیلی جدید ایمنی سرویس های مدارس، سلامت رانندگان آنه او توجه به ظرفیت سرویس ها از اولویت های پلیس راهنمایی و رانندگی است.

سرگردˈ عصمت الله دریکوند ˈافزود: ارائه مشاوره فعال در طول سال در همه زمینه ها، ارائه بسته های فرهنگی و برپایی نمایشگاه، حضور برای آموزش های انتظامی، برپایی نمایشگاه سیار و آموزش دانش آموزان همیار پلیس از برنامه های سلیس راهنمایی و رانندگی در سال تحصیلی جدید است.

نایب رییس مجمع امور صنفی شهرستان اراک نیز در این نشست گفت: فروشگاه های عرضه مستقیم پوشاک ونوشت افزار از دهم تا بیستم شهریور ماه با ۱۰ درصد تخفیف، لوازم مورد نیاز دانش آموزان را ارائه می دهند.

ˈ جمشید زند ˈ افزود: همچنین تیم های بازرسی اصناف و تعزایرات از ۱۰ شهریور گشت های ویژه خود را آغاز و با حضور قاضی در محل ، با متخلفان برخورد خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.