معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ساوه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ساوه در جمع کارکنان و اساتید و هیئت رئیسه این دانشگاه با بیان اینکه قبول مسئولیت این دانشگاه را برای خود افتخار می‌دانم گفت: واحد ساوه یک دانشگاه وزین و دارای شرایط و پتانسیل‌ها و ساختارهای لازم و دومین دانشگاه بزرگ در سطح استان مرکزی است.

 

مجتبی جعفرزاده کنارسری افزود: ارتقاء به سطح دانشگاه جامع جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی من است که امید است با ایجاد وحدت، همدلی، همیاری بین هیئت رئیسه با کارکنان، اساتید، دانشجویان و ارتباط و تعامل با مسئولین شهرستان و منطقه بتوانیم در این برهه از زمان موفق عمل کنیم.

 

جعفرزاده ادامه داد: در حال حاضر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در حساس‌ترین دوران خود است و در وضعیت و شرایط جدید با توجه به کاهش دانشجو در سطح مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، بایستی آسیب‌شناسی لازم صورت گیرد که با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از امکانات و توانمندی‌های موجود بتوان این دوره حساس را پشت سر گذاشت به طوری که فضای رقابتی دربین دانشگاه‌ها حاکم شود. باید برای موفقیت دراین فضا تعادل لازم بین منابع و نیروی انسانی و امکانات ایجاد شود.

 

وی ادامه داد: باید هوشمندانه عمل کرد به همین منظور کارکنان و هیئت رئیسه دانشگاه می‌توانند با ارائه راهکارها و پیشنهادهای خود در برنامه‌ریزی‌های آتی واحد ایفای نقش کنند.

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ساوه اضافه کرد: از هر ایده کارکنان که در فعالیت‌های جاری دانشگاه تأثیرگذار باشد استقبال کرده و برای آن ارزش قائل‌ام .

 

وی از جمله برنامه‌های اجرایی خود در جهت ارتقاء سطح کیفی دانشگاه را ایجاد روش‌های روتین و مشخص و سیستمی به منظور بهبود روش‌های اجرایی در حوزه‌های آموزش، دانشجویی، پژوهشی، عمرانی و… اعلام کرد و تأکید کرد: معاونین و مدیران میانی بخش‌ها بایستی در فعالیت‌های حوزه خود نظارت و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند و در صورت لزوم برنامه‌های اساسی خود را در جلسه شورای اداری دانشگاه مطرح کنند.

 

جعفرزاده گفت: از اهم برنامه‌هایم برگزاری جلسه با معاون هر حوزه به اتفاق کارکنان همان حوزه به منظور شناسایی و‌ آسیب‌شناسی مشکلات به منظور تدوین راهکار اساسی و تصمیم‌گیری دقیق جهت رفع مشکلات است.

 

وی عنوان کرد: ارتقاء درجه واحد منوط به داشتن برنامه و سیستماتیک انجام شدن امور است که هیئت رئیسه دانشگاه و کلیه کارکنان لازم است در این زمینه باهمکاری، همفکری و هوشمندسازی برنامه‌ها یک هدف مشخص را دنبال کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.