غیاثی راد بر صندلی فرمانداری خنداب نشست

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، در مراسمی که عصر پنج شنبه به همین مناسبت در ساختمان جدید فرمانداری این شهر، برگزار شد استاندار مرکزی با اشاره به اینکه فرمانداری نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام و دولت در شهرستان ها دارد، گفت: فرمانداران باید با برنامه ریزی درست زمینه های پیشرفت و آبادانی استان را در نقاط مختلف فراهم کنند.

محمد حسین مقیمی با اشاره به اینکه استان مرکزی، استانی توانمند در بخش های مختلف است افزود: خنداب دارای ظرفیت های زیاد در  زمینه کشاورزی است که باید ضمن توجه باید مسیر توسعه متوازن را سپری کند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان های استان باید توسعه یابند اضافه کرد: ایجاد فرصت های شغلی نیازمند جذب سرمایه و سرمایه گذار است که با توجه به ظرفیت های کشاورزی خنداب، ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی نیازمند جذب سرمایه گذار است که علاوه بر توسعه صنعت، توسعه کشاورزی و بهره وری را نیز به همراه دارد.

مقیمی با اشاره به اینکه زمینه های حضور سرمایه گذار در همه مناطق باید فراهم شود، گفت: مسئولین و مردم باید در گام های هماهنگ از سرمایه گذاری حمایت کنند.

وی توجه به بخش های صنعتی و بهداشتی و درمانی خنداب را مورد تاکید قرار داد.

زمینه های توسعه خنداب فراهم شود

امام جمعه خنداب هم در سخنانی با تاکید بر لزوم توسعه خنداب به عنوان شهرستانی جوان گفت: ابن شهرستان در زمینه های مختلف دارای توانمندی ست که باید زمینه های شکوفایی و آبادانی بیشتر این شهرستان فراهم شود.

حجت الاسلام و المسلمین مجدی زاده کرمانی با تاکید بر توجه و رفع مشکلات مردم این شهرستان افزود: نفس مسئولیت خدمت به مردم و کسب رضایتمندی آنان است و فرماندار خنداب نیز باید در این مسیر گام بردارد.

وی با بیان اینکه توجه به ابعاد دینی نیز باید مورد توجه مسئولین باشد گفت: توسعه دینی می تواند زمینه های فرهنگی و اجتماعی جامعه را ارتقاء دهد امری که اکنون به آن نیاز است.

تغییرات فرمانداران در استان مرکزی سرعت گرفت

در هفته های اخیر تغییرات فرمانداران در استان سرعت چشمگیری گرفته است و در دو هفته اخیر این سومین فرمانداری است که پس از فراهان و کمیجان تغییر کرد.

با انتصاب فرماندار خنداب، ۹ شهرستان استان همچنان با فرمانداران دولت قبل اداره می شوند.

پیش بینی می شود تا پایان سال کل فرمانداران استان تغییر کنند.

ظرفیت های شهرستان خنداب

خنداب شهرستانی جوان در غرب اراک است که بهشت سردرختی های استان مرکزی شناخته می شود و یک سوم سردرختی ها و انگور استان را در خود جای داده است. خنداب یکی از سایت های هسته ای کشور را نیز در خود جای داده است و آب سنگین در این شهرستان قرار دارد. خنداب در سال ۸۶ شهرستان شد و دارای بیش از شش هزار نفر جمعیت و ۱۳۰۰  کیلومتر وسعت است. رودخانه قره چای به عنوان یکی از رودخانه های مهم استان از این شهرستان عبور می کند و شهرستانی با آب و هوایی سالم است.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. یک دوست گفت:

    یا باید متنی را که ابتدای متن اصلی های لایت کردی اصلاح کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.