آغاز طرح استقبال از مسافران نوروزی اراک از نیمه دوم اسفندماه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مصطفی قربانی در نشست ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به جلب رضایت مسافران نوروزی اظهار کرد: رضایتمندی مسافران نوروزی با همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرائی استان حاصل می شود.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان از جمله شهرداری، فوریت های پزشکی، هلال احمر و راهنمایی و رانندگی ناجا در این ایام وظایف سنگینی بر عهده دارند تا خاطره ای خوش برای مسافران در ایام نوروز باقی بماند.

معاون برنامه ریزی فرماندار اراک با اشاره به ساماندهی معابر و قرار دادن نور کافی در معابر گفت: شرکت توزیع نیروی برق اراک نیز باید با بررسی معابر اصلی و فرعی اراک نسبت به ترمیم نور دهی این معابر اقدامات لازم را انجام دهد.

قربانی تصریح کرد: شهرداری با توجه به وظیفه ذاتی خود خدمت رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی را در دستور کار دارد و باید در این راستا تلاش های مضاعفی داشته باشد.

قربانی با اشاره به زیبا سازی مبلمان شهری در اراک گفت:  شهرداری اراک با نصب المان های نوروزی و نگارگری دیوارها و معابر در روزهای پایانی سال نسبت به فضاسازی ایام نوروز اقدام می کند.

وی افزود: امسال با توجه به شروع ایام فاطمیه در ایام نوروز برنامه های مناسبتی ویژه ای در دستور کار است تا شهروندان و مسافران از فیوضات معنوی نیز بهره مند شوند.

معاون برنامه ریزی فرماندار اراک تصریح کرد: جلب رضایت مسافران نوروزی باید در اولویت کاری فرمانداری و سایر دستگاه های اجرایی باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.