آغاز به کار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، ˈسید محسن رحمتیˈ پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ستاد از کمیته های تبلیغات، اطلاع رسانی و آمار، کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری و رسیدگی به شکایات، کمیته هماهنگی بین دستگاه های عضو، کمیته فرهنگسازی و برنامه ریزی سفر و کمیته پشتیبانی و مالی تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: اعضای این ستاد متشکل از استانداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، دادگستری، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، صدا و سیما و راه و شهرسازی است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی با بیان اینکه این ستاد با توجه به مصوبه هیات وزیران در زمینه هماهنگی های سفر و ارایه خدمات بهتر سفر به هموطنان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان ها با مسئولیت فرمانداران و عضویت مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تشکیل شده و برنامه ریزی های خود را آغاز کرده است.

رحمتی برنامه ریزی، ساماندهی، هماهنگی و بهره گیری از توان و امکانات سازمان ها و نهادهای عضو ستاد به ویژه در ایام تعطیلات، ترویج فرهنگ سفر و برنامه ریزی برای توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و مقاصد جدید گردشگری را از مهمترین وظایف این ستاد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان دبیر این ستاد برنامه های لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی تدوین کرده است، ادامه داد: این ستاد می کوشد در ایام نوروز بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهد.

وی یادآوری کرد: استان مرکزی ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه گردشگری دارد که ایام نوروز فرصت بسیار مناسبی برای استفاده کردن از این ظرفیت ها است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.