تسهیل در کار صدور پروانه ساختمانی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، محمد ابراهیم عباسی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، از عیدی شهرداری به شهروندان فهیم اراکی خبر داد و اظهار کرد: از این پس با حذف ۲۰ مترمربع فضای باز در راستای دریافت مجوز ساخت، شهروندان می توانند به راحتی بدون هیچ واسطه ای به شهرداری مراجعه کرده و در یک اقدام آسان و در روال قانونی درخواست صدور پروانه نمایند.

وی افزود: تا قبل از اجرای این طرح شهروندان برای دریافت پروانه ساختمانی ملک خود می بایست به ازای هر واحد، ۲۰ مترمربع فضای باز شامل حیاط را در زمین خود ایجاد می کردند که این عامل سبب استفاده برخی از شهروندان در صدور پروانه شده بود، ولی در حال حاضر با تلاش و پیگیری های شهرداری اراک تمامی شهروندان از این پس می توانند به صورت یکسان از دریافت آسان پروانه ساختمانی با این شرایط استفاده نمایند.

شهردار اراک تصریح کرد: هدف از اجرای این مهم حذف کارهای غیرقانونی، سهولت کار ارباب رجوع در مراجعه به شهرداری و در نهایت تشویق شهروندان برای نوسازی شهر و استفاده بهینه از املاک شهری است.

عباسی با بیان اینکه شهرداری اراک همواره در راه خدمت رسانی به شهروندان گام بر می دارد گفت: جلب رضایت شهروندان به عنوان مهم ترین هدف این مجموعه بوده که شهرداری همانند همیشه با تلاشی مضاعف در این راه قدم بر می دارد.

وی افزود: همراهی و همدلی شهروندان با شهرداری عاملی است، تا برای توسعه شهری بکوشیم و بتوانیم در شکوفائی این شهر گام های مهم برداریم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.