حضورایران درنمایشگاه بین المللی گرجستان با مدیریت استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، مجری و مدیر تیم شرکت کننده ایرانی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی گرجستان گفت: این نمایشگاه از ۳۱ اردیبهشت تا سوم خرداد ماه سال آینده در تفلیس برپا خواهد شد و قرار است صنایع ساختمان و پیشرفته ترین تجهیزات و مصالح ساخت و ساز به نمایش گذاشته شود.

ˈمهدی جمالیانˈ افزود : تیم شرکت کننده ایرانی در نمایشگاه بین المللی گرجستان با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت بصورت پاویون اختصاصی اعزام می شود و پیش بینی می شود بیش از ۲۵ شرکت ایرانی در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی اعلام کرد گفت : نمایشگاه مذکور بصورت سالانه در تفلیس برگزار می شود و شرکتهای متقاضی در حوزه مصالح ساختمانی و تجهیزات و سازه های ساخت می توانند برای شرکت در این نمایشگاه تا ۲۲ بهمن ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون چهار شرکت ایرانی از استانهای تهران، اصفهان و مرکزی برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: کیفیت و مرغوبیت مصالح ساختمانی ایرانی در کشور گرجستان بخوبی معرفی نشده و شرکت در این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای معرفی توانمندیهای این حوزه است.

جمالیان بیان کرد: سنگ محلات ، صنایع ایزوگام، قیر، سرامیک و کاشی و لوازم مرتبط با ساخت و ساز که در استان مرکزی تولید می شود باید با استفاده از فرصت پیش امده معرفی شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.