استقبال مردم اراک از نمایشگاه شیرینی و شکلات

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، در آستانه فرارسیدن نوروز باستان و در گیر و دار خرید و دغدغه های اقتصادی مردم، استقبال از این نمایشگاه نشان داد که نوروز و اقلام مورد نیاز این ایام همچنان در صدر اولویت های مردم است و باید با آنان برای تامین این نیازها همراهی شود.

محل دائمی نمایشگاههای غرب کشور که در اراک قرار دارد این روزها و به خصوص غروبگاهان مملو از آدم هایی است که به نیت خرید با قیمت مناسبتر به این نمایشگاه مراجعه می کنند و در نهایت راضی یا ناراضی با بسته های خرید از نمایشگاه بیرون می روند.

اولین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی همزمان با هفتمین نمایشگاه شیرینی، شکلات و نوشیدنی ها از ۵ الی ۹ اسفند جاری برپاست.

قیمت ها با بیرون تفاوتی ندارد/ کالاها ارزانتر به دست مردم برسد

خانم اصغری یکی از بازدیدکنندگان از این نمایشگاه با بیان اینکه بالاخره عید در راه است و باید خرید کرد گفت: بسیاری از کالاها و مواد غذایی نمایشگاه از نظر قیمتی تفاوت چندانی با بازار و بیرون ندارد و این امر باعث می شود که ما خرید چندانی از نمایشگاه نداشته باشیم.

وی افزود: با این حال اینطور نیست که اصلا خرید نکنیم و الان هم با اندکی خرید از نمایشگاه به خانه می رویم و کاش کالاها ارزانتر به دست مردم برسد.

بانوی دیگری هم در گفتگو با خبرنگار مهر در حالیکه چند بسته شکلات وشیرینی در دست دارد می گوید: خوراکی هایی که من خریدم تا حدودی دارای تخفیف بود اما این تخفیف شامل حال شکلات هایی شد که در بیرون و خارج از نمایشگاه هم می شد با چانه زنی و تخفیف خرید کرد.

وی اضافه می کند: خوبی نمایشگاه به این است که مارک ها و شکل های مختلف و بسته بندی ها جور واجور را می توان در آن یافت و یکی از دلایل خرید من از این نمایشگاه این بود.

قیمت برخی کالاها کمتر از بازار است

آقای ماندگار شهروند دیگری در حالیکه با همسر و فرزندانش برای خرید به نمایشگاه آمده با بیان اینکه بیشترین خریدش شیرینی و مواد غذایی بسته بندی است می گوید: در کل خریدی که من کردم و ارزش آن به ۱۲۰ هزار تومان می رسد شاید ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان کمتر از خرید از بازار هزینه کردم و البته این میزان می تواسنت بیشتر باشد در حالیکه برخی کالاها ارزانتر از بازار هستند.

وی با بیان اینکه قیمت های متعادل می تواند مردم را بیشتر جذب نمایشگاه کند می گوید: کیفیت اقلام نیز مهم است برخی اقلام خوراکی تازه بودند اما برخی اقلام تازگی نداشتند و ما از خرید آن خودداری کردیم.

وی در مجموع برپایی چنین نمایشگاههایی را مثبت ارزیابی کرد.

نمایشگاه مورد استقبال مردم است

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، استقبال مردم از این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: هفتمین نمایشگاه صنایع غذایی، شیرینی،شکلات و نوشیدنی ها در اراک و در آستانه فرا رسیدن نوروز باستان با استقبال بسیار خوب و گسترده مردم مواجه شد.

علی جعفر محصولی با اشاره به حضور چند صد هزار نفری مردم در این نمایشگاه ابراز کرد: کیفیت خوب محصولات ارائه شده در این نمایشگاه منجر به جلب رضایت حداکثری مردم و غرفه داران از گشایش آن شد.

وی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در این نمایشگاه نشان داد که ایرانیان همواره به حفظ سنت های نوروزی علاقمند هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.