اظهارات معاون سیاسی امنیتی استانداری در آیین افتتاح بیمارستان صحرایی کمیجان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا،ˈشکرالله حسن بیگیˈ روز پنج شنبه در آیین افتتاح بیمارستان صحرایی شهید علی محمدی کمیجان افزود: ارزیابی جوامع پیشرفته براساس توجه و پیشرفت بخش بهداشت و درمان آنها صورت می گیرد .

وی، با بیان اینکه بعد از انقلاب پیشرفت های بسیار زیاد و مطلوبی در زمینه بهداشت و درمان در ایران ایجاد شده ، اظهار کرد: در تاریخ ۲۹ بهمن ماه سالجاری، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری در ۲۴ بند به ریاست جمهوری ابلاغ شد و عملاً راه و مهندسی کشور تبیین شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی ادامه داد: با این ابلاغیه دست مسوولان نظام باز خواهد بود تا بتوانند کشوری آباد بسازند، البته به شرطی که نگاهمان به درون باشد و مستقل عمل کنیم و در همه رشته ها به خودکفایی برسیم.

حسن بیگی در پایان ضمن تشکر از همکاری مسوولان سپاه در برپایی این بیمارستان صحرایی گفت: سپاه از اوایل انقلاب تاکنون توانسته با موفقیت از آب و خاک کشور دفاع کند و امروز هم در عرصه سازندگی وارد عمل شده است و در برپایی بیمارستان صحرایی اقدامات وافری داشته که این امر در جهت رفاه حال همشهریان کمیجانی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه روح ا… استان مرکزی نیز گفت: خدمت به مردم به ویژه محرومان جامعه از مهمترین وظایف مسئولان و دستگاه های اجرایی است.

سردارˈ مهدی صدیقی ˈ افزود: باید سعی شود که میزان خدمت رسانی به مردم روز به روز بیشتر شود.

در این بیمارستان پزشکان در ۱۵ رشته تخصصی و فوق تخصصی طی دو روز شهروندان کمیجانی را مورد معاینه و درمان قرار می دهند.

این بیمارستان به همت بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک و دیگر دستگاه های مرتبط در حوزه سلامت به مدت دو روز در هشتم و نهم سفندماه در محل محوطه بیمارستان شهر کمیجان به کلیه مردم این منطقه خدمات رایگان ارایه می نماید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.