مردم باید نمود پیشگیری از وقوع جرم را به وضوح در جامعه مشاهده کنند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، عباس قاسمی صبح دیروز در نشست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی اظهار داشت: در رأس کارهای معاونت باید معرفی معاونت و اقدامات انجام شده در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در راستای کم شدن ورودی پرونده‌ها مد نظر قرار بگیرد که این امر مستلزم زمان بوده و باید با برنامه‌ریزی به صورت برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت صورت گیرد.

وی افزود: ابتدا باید مشکلات مردم در سطح استان و شهر رصد و سپس برنامه‌ریزی و ارزیابی‌های لازم در خصوص  رفع مشکلات موجود صورت گیرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی ادامه داد: همکاران معاونت در امر پیشگیری از وقوع جرائم باید کارهایی انجام دهند که بعدها با دیدن آنها به خود ببالند و اگر کسی آسیبی به شهرمان برساند جلوی آن بایستیم که این امر فارغ از هرگونه جناح و سمت و سوی سیاسی صورت خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: باید با عزم راسخ و انگیزه و همچنین توکل بر خداوند متعال با تلاش فراوان در راستای اهداف معاونت و پیشگیری از وقوع جرم با استفاده از تمام پتانسیل استان و ادارات مربوطه گام برداریم تا شاهد کاهش ورودی پرونده به دادگستری استان باشیم.

قاسمی افزود: نمود ظاهری و واقعی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب در سطح جامعه را مردم باید ببینند و این اقدامات گره از مشکلات مردم باز کند و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه برای رضای پروردگار متعال کارهایمان را انجام دهیم و با قرب الهی حرکت کنیم، آنگاه موفق خواهیم بود.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.