ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر به اقشار نیازمند جامعه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، کیومرث محمودی، رئیس شورای اسلامی شهر اراک دوم مهرماه در جلسه مشترک با مسئولان کمیته امداد استان، گفت: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهربانی و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

وی ضمن تشکر از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) و اعلام همکاری این شورا با این نهاد، تصریح کرد: این نهاد مردمی برگرفته از بطن انقلاب است و از بدو تأسیس در خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند تلاش‌های بسیاری انجام داده است.

محمودی با تأکید بر خدمت‌رسانی بیشتر به اقشار نیازمند جامعه، بیان کرد: شورای جدید شهر اراک آماده همکاری با امداد در کمک‌رسانی به اقشار نیازمند و دانش‌آموزان کم‌بضاعت است.

محمدابراهیم عباسی، رئیس کمیسیون امور فنی و عمران و محمد شریفی، رئیس کمیسون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه با تأکید بر همکاری بیشتر شوراها بر این نهاد بیان داشتند: با تعاملات بهتر مشکلات مددجویان و نیازمندان با زمان کمتر و کیفیت بهتر قابل پیگیری است.

جمشید زند و مجید کلوانی از دیگر اعضای شورا نیز در این جلسه با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه جشن عاطفه‌ها اعلام کردند: شورای شهر اراک آماده و پذیرای مددجویان تحت حمایت و پیگیری مطالبات آنها به‌صورت تلفنی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.