افتتاح بیمارستان صحرایی شهید محمدی‌هزاوه‌ای در کمیجان

به گزارش مرکزی دیلی وبه نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، غلامرضا میوه، فرماندار کمیجان امروز، ۴ اسفند در نشست هماهنگی احداث بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم مناطق محروم، کمک به محرومیت‌زدایی از جمله اهداف برپایی این بیمارستان صحرایی است.

وی عنوان کرد: این بیمارستان به ارتقاء سطح سلامت مردم مناطق محروم، شناسایی بیماری‌های بومی و کاهش ارجاع بیماران روستایی به بیمارستان‌های شهری کمک شایانی می‌کند.

میوه در ادامه چنین اقداماتی را از برکات جمهوری اسلامی به مناطق محروم خواند و تأکید کرد: سپاه پاسداران به‌عنوان نهاد مردمی خدمات ارزنده‌ای در طول انقلاب و پس از آن نیز به مردم ارائه داد‌ه است که برپایی این بیمارستان‌های صحرایی از جمله این خدمات است.

وی افزود: هدف از این نشست استفاده از ظرفیت‌های تمامی عزیزان در برپایی بیمارستان صحرایی است و با اینکه کمیجان نسبت به سالیان گذشته در تمامی امور رشد قابل توجهی داشته اما در بعضی موارد دارای کمبودهایی هستیم پس باید سعی کنیم تا با همکاری و همدلی این کمبودها را جبران کنیم.

فرماندار کمیجان در پایان، تصریح کرد: افتتاح بیمارستان صحرایی شهید علی‌محمدی هزاوه‌ای در جهت توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان نقش مؤثری می‌تواند داشته باشد و ما باید این فرصت را مغتنم شمرده و حداکثر بهره را ببریم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.