۹۷ دستگاه واگن باری لبه‌بلند به ناوگان ریلی کشور پیوست

به گزارش مرکزی دیلی، مختاری در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، ضمن اعلام این خبر افزود: با آماده‌سازی این ۴۹ دستگاه در مجموع، ۹۷ دستگاه از این نوع واگن‌ها به شرکت توکاریل تحویل شده است. واگن‌پارس تاکنون ساخت هزار و ۵۰۰ دستگاه از این نوع واگن‌ها را در کارنامه فعالیت خود دارد.

 

وی افزود: با توجه به کیفیت بالای این محصولات و برخوردار بودن از استانداردهای جهانی، شرکت توکاریل قرارداد ساخت ۴۰۰ دستگاه از این واگن‌ها را با واگن‌پارس منعقد کرده که فاز اول آن در قالب ساخت ۲۰۰ دستگاه به مرحله اجرا رسیده است. 

 

مدیر عامل شرکت واگن پارس اعلام کرد: هر یک از این واگن‌های لبه‌بلند شش محوره دارای ۳۱ تن وزن ۱۹ هزار و ۱۹۰ میلیمتر طول و بار محوری ۲۲.۵ تن است که قابلیت بارگیری مواد معدنی به میزان ۱۰۴ تن را دارد . حداکثر سرعت این واگن‌ها با بار ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و بدون بار ۱۲۰ کیلومتر در ساعت است. همچنین بوژی بکار رفته در این واگن‌ها بوژی نوعH665  سه محوره تولیدی همین شرکت است.

 

مختاری خاطرنشان کرد: با تحویل این واگن‌ها به شرکت بهره‌بردار به میزان یک و نیم میلیون تن در سال به ظرفیت حمل بار در ناوگان ریلی کشور اضافه می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.