الزام استفاده از سبوس در آرد و نان برای واحدهای تولیدی و توزیعی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، حسنی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی میزان استاندارد استفاده از سبوس در نان ها در جلسه کارگروه گندم،آرد و نان با اشاره به اهمیت استفاده از سبوس در پخت نان گفت: یکی از الزامات واحدهای تولیدی استفاده از سبوس در آرد و نان است که واحدها باید آن را رعایت کنند و بر آن نظارت صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه میزان استاندارد سبوس در نان به واحدها ابلاغ شده افزود: باید تلاش ها صورت بگیرد تا میزان سبوس موردنیاز واحدهای خبازی هم با قمیت مناسب به دست آنها برسد.

وی در ادامه تهیه مواد اولیه نظارت بر نحوه عمل آوری خمیر و پخت نان و تخصص نانواها و واحدهای خبازی را از مهمترین عوامل موثر بر کیفیت نان عنوان کرد و گفت: با آموزش نانوایان با همکاری آموزش فنی و حرفه ای بخشی از این معضلات کاسته شده است.

حسنی گفت: امید است با اجرایی شدن برنامه ها مصوبات و سیاست های کلان کارگروه بتوانیم شرایط مطلوبی را از نظر بهبود کیفیت نان در استان ایجاد کنیم بررسی شرایط ساعات کار نانوایی ها و ساماندهی آن در ایام تعطیلات نوروز، بحث سامانه واریض وجه آرد توسط خبازان در بانک ملی، بررسی کیفیت نان و آرد تولیدی و بررسی راهکارهای بهبود کیفیت نان از دیگر موضوعاتی بود که اعضای کارگروه به آن پرداختند.

در دوازدهمین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان مرکزی میزان استاندارد استفاده از سبوس در انواع نان ها به تصویب رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.