انجام ۲۴ فرآیند انتخابات در اراک به صورت الکترونیکی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری استان مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی در یازدهمین نشست ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم در اسفندماه امسال باید زیرساخت‌های فناوری اطلاعات برای برگزاری الکترونیکی این انتخابات در کلانهشر اراک فراهم شود.

وی افزود: یکی از مزایای الکترونیکی شدن انتخابات کاهش هزینه‌ها است چراکه انتخابات الکترونیکی نقش موثری در ارتقای اعتماد عمومی در جامعه ایفا می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌های برگزار شده پس از انقلاب اسلامی، بیانگر اعتلا و جایگاه ارزشمند مردم سالاری دینی در کشور است که باید این افتخار را با بهبود کارکردهای انتخاباتی، ارج نهیم.

حسن بیگی با بیان اینکه الکترونیکی کردن انتخابات فرایند شمارش آرا را حذف می‌کند که این امر به سرعت کار و کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند، گفت: ستاد انتخابات استان مرکزی از دوم اردیبهشت‌ماه امسال تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده و با برگزاری منظم نشست‌های پی در پی در راستای برگزار انتخاباتی پر شور گام برمی‌دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.