استاندار مرکزی: مبارزه با مواد مخدر اصلی ترین کار دستگاه‌های اجرایی در مرکزی است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدجسین مقیمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی که با حضور بابک دین‌پرست معاون کاهش تقاضا و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه میزان مصرف مواد مخدر و به تبع آن تعداد معتادان در استان و کشور بالا است و این زیبنده جمهوری اسلامی و استان ما نیست.

وی افزود: جوانان باید نسبت به خطرات مصرف مواد آگاه شوند و صدا و سیما در این باره وظیفه سنگین تری دارد و باید با تهیه برنامه های فرهنگی در امر آگاه کردن خانواده ها و جوانان نسبت به تبعات بد مصرف مواد مخدر تلاش بیشتری کند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در سمینار استانداران که با حضور رئیس جمهور برگزار شد همه استانداران به معضل اعتیاد و مشکلات آن اشاره داشتند و خواستار تدابیر بیشتری برای ریشه کن کردن آن شدند.

وی با اشاره حضور همه دستگاه ها در این شورا ها گفت: در جلسات دیگر شورای مبارزه با مواد مخدر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حضور پیدا کنند تا با کمک اعتبارات داخلی این امر با جدیت بیشتری پیگیری شود.

مقیمی افزود: مواد مخدر و گرایش به استفاده آن جوانان کشور  را به سمت کارهای خلاف می کشاند و از راه درست زندگی خارج می‌کند و به دلیل حساسیت این موضوع مبارزه با مواد مخدر باید در راس همه کارها باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: همه مردم به نوعی با اعتیاد درگیرند و اعتیاد مشکلاتی را برای خانواده ها ایجاد کرده که با تلاش و مشارکت همه مردم و دستگاه‌ها مشکلات را برطرف می کنیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری بیشتر میان بیشتر مرکز و ستاد گفت: برای انجام فعالیت‌های بیشتر در کنترل اعتیاد باید بین مرکز و ستاد تعامل بیشتری برقرار شود.

مقیمی افزود: اعتیاد یک مسئله فرعی و جنبی نیست و اعتباری که برای مبارزه با مواد مخدر اختصاص می یابد باید با نظر شورا در محل آن خرج شود.

وی تصریح کرد: اجرای مصوبات کامل شورای مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان ها ضروری است و این مصوبات با جدیت پیگیری می شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.