رفع پلمب آب قمرود/ آب محلات سالم شد

دادستان شهرستان محلات گفت: پلمب آب قمرود رفع شده و اکنون بخشی از این آب تحت کنترل شبکه بهداشت است و با نظارت مقام قضایی برای مصرف عموم وارد مدار می شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت الاسلام حسن محمدیان در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، در تکمیل این خبر اظهار کرد: سال گذشته پس از بررسی و آزمایشات انجام شده توسط مراجع ذیصلاح سلامت آب ورودی از سدکوچری به شهرستان محلات مورد تایید واقع نشد.

وی افزود: پس از این اتفاق و به دلیل جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی برای شهروندان، دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود پیدا کرد و پس از ارسال نظرات دستگاه های دخیل در ماجرا سرانجام دستور پلمب آب ورودی به شهرستان محلات تا زمان تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه آب محلات را صادر کرد.

دادستان شهرستان محلات خاطر نشان ساخت: طی روزهای گذشته و با تکمیل بخشی از تصفیه خانه آب شهرستان محلات به منظور تامین آب مورد نیاز شهروندان پلمب این آب رفع شد و بخش محدودی از آب بهداشتی تحت نظر شبکه بهداشت و درمان و با نظارت مقام قضایی وارد مدار گردید.

حجت الاسلام محمدیان بیان کرد: تکمیل پروژه و استفاده از ظرفیت کامل تصفیه خانه نیازمند بودجه لازم است که طبق صحبت های مسئولان آب و فاضلاب تا پایان تیرماه و پس از تخصیص بودجه این مکان به بهره برداری می رسد، اما مردم شهرستان محلات هم اکنون نگرانی خاصی بابت سلامتی آب شرب مصرفی نداشته باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.