انتصاب مدیران غیربومی برخلاف تصمیم مجمع نمایندگان با استاندار مرکزی است

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: انتصاب مدیران غیربومی بر خلاف تصمیم اخیر مجمع نمایندگان استان با استاندار مرکزی است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- با اشاره به تغییر یکی از مدیران بومی استان مرکزی با مدیر غیربومی اظهار کرد: در نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان مرکزی پس از شکل‌گیری مجلس دهم با استاندار مرکزی بر بکارگیری نیروهای بومی در سیستم مدیریتی استان تاکید شد و همگان بر این تصمیم تاکید کردند.

وی بیان کرد: با وجود تاکید مجمع نمایندگان و استقبال استاندار مرکزی از این تصمیم شنیده‌ها حاکی از آن است که امروز دکتر غفاری استاد تمام دانشگاه و رئیس دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی بدون هماهنگی و هرگونه اطلاع‌رسانی با فردی غیربومی که از لحاظ جایگاه مدیریتی و رتبه علمی بسیار پائین است به صورت غیر منتظره تغییر یافت.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس دهم تصریح کرد: این تغییر مدیریتی در سطح استان نشانگر عدم پایبندی مدیریت استان به صحبت‌ها و تصمیمات مجمع نمایندگان با وی است.

وی ادامه داد: از این رو مجمع نمایندگان استان مرکزی بار دیگر با تاکید بر بکارگیری نیروهای بومی در سطح مدیریتی استان خواستار تغییر در نیروی غیربومی بکارگرفته شده در این پست مدیریتی است.

حسینی با تاکید بر انسجام بین تیم مدیریتی استان و نمایندگان در سایه صداقت در گفتار و عمل که از دستاوردهای این نشست بود، تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان همدلی و همراهی با مدیریت استان و دولت و همچنین تلاش در جهت توسعه و آبادانی استان را سرلوحه کاری خود می‌داند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.