انتصاب مدیر راه و شهرسازی خمین و مدیر روابط عمومی اداره کل

به گزارش مرکزی دیلی، غلامرضا خرمی در گفت و گو با خبرنگار موج در اراک در حاشیه مراسم تودیع و معارفه این افراد اظهار کرد: علیرضا اصغری به سمت مدیر جدید اداره راه و شهرسازی خمین و محمد سلیمانی به سمت رئیس روابط عمومی راه و شهرسازی مرکزی انتخاب شدند.
وی با اشاره به ملاک های انتصاب مدیر راه و شهرسازی خمین افزود: تعهد، تخصص و تلاش شبانه روزی جهت اجرای وظایف از مهمترین ملاک های انتصاب مدیر اداره راه و شهرسازی خمین است.
مدیرکل راه و شهرسازی مرکزی تصریح کرد: ۱۹ سال سابقه خدمت در نظام از جمله ۱۲ سال خدمت در شهرداری، ۲ سال خدمت در استانداری، و سرپرستی راه و شهرسازی از سوابق خدمت محمد سلیمانی است.
وی با اشاره به سوابق کاری علیرضا اصغری گفت: وی سابقه مدیریت اداره راه و شهرسازی در چندین شهرستان استان از جمله تفرش و آشتیان را در کارنامه خدمت خود دارا است.
خرمی افزود: تلاش و همکاری همه کارکنان در جهت پیشبرد اهداف اداره کل در امر خدمت رسانی و آشنایی مردم با اقدامات راه و شهرسازی در استان را خواستارم.
از تلاش های محمد مهدی رمضانی سرپرست سابق اداره راه و شهرسازی خمین غلامرضا صالحی مدیر سابق روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قدردانی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.