اعلام فراخوان همایش علمی ـ ملی «تربیت» در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، علی شیرخانی، معاون پژوهشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از اعلام فراخوان همایش علمی- ملی تربیت خبرداد و گفت: همایش مقاله نویسی با عنوان همایش علمی و ملی تربیت با موضوع سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش به  میزبانی قم برگزار می‌‌شود.

وی بیان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ۶ ساحت شامل ساحت اعتقادی و عبادی و اخلاقی، ساحت اجتماعی و سیاسی، ساحت زیستی و بدنی، ساحت زیبا‌شناختی و هنری، ساحت اقتصادی و حرفه‌ای و ساحت علمی و فناورانه برای امور تربیتی و پرورشی در نظر گفته شده که این همایش با محوریت این ساحت‌های شش گانه برگزار می‌شود.

معاون پرورشی‌وفرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی روش‌شناسی تربیت، تربیت و فرهنگ اسلامی ایرانی، تربیت و سازمان‌های مردم نهاد، تربیت و سازمان‌های رسمی و غیررسمی را از دیگر موضوعات این همایش عنوان کرد.

شیرخانی با بیان اینکه اختتامیه همایش در دهه سوم دی ماه جاری برگزار می‌شود ادامه داد: کلیه فرهنگیان، دانشگاهیان و حوزویان پژوهشگر و محقق می‌توانند مقالات خود را تا نهم آذرماه جهت شرکت به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

معاون پرورشی‌ وفرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: با داوری آثار، نفرات برگزیده با اهدای جوایز تقدیر شده و مقالات آنها نیز در مجموعه کتابی با عنوان نتیجه فراخوان علمی و ملی تربیت به چاپ می‌‌رسد، همچنین بر‌ترین آثار نیز در مجلات پژوهشی و علمی به چاپ خواهد رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.