تاکید مدیرکل انتخابات استانداری مرکزی بر رعایت قانون و مقررات

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، عبدالعظیم رضایی روز چهارشنبه درنشست شورای اداری شهرستان زرندیه افزود: رعایت قوانین وظیفه دینی است و امربه حضور در انتخابات ومشارکت حداکثری مردم دراین امتحان سرنوشت ساز بسیارمهم است.
وی اضافه کرد: هربرگ رأی مردم سرنوشت مملکت رارقم خواهد زد و مسئولان که خدمتگذاران مردم در دستگاههای اجرایی هستند باید اقشار مختلف را به خوبی درخصوص انتخابات صحیح و حضور حداکثری آگاه نمایند.
رضایی، ایجاد ثبات و آرامش درکشوررا از برنامه های دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: تلاش برای رفع مشکلات از جمله تورم بالای ۴۰ درصد از دیگربرنامه های دولت بود که با توفیقاتی همراه شد.
وی تصریح کرد: با توافق هسته ای و تصویب برجام یک اتفاق بزرگ بین المللی صورت پذیرفته که اعلام رضایت حداکثری بیشتر نمایندگان مجلس ومردم نشان از موفق بودن آن است و در این مهم منافع ملی درنظر گرفته شده است.
مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری با یادآوری شعار سال اظهار کرد: همه مسئولان درکنار یکدیگر باهمدلی وهمزبانی کمک نمایند تا در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر خلق شود .
رضایی بیان کرد: این اولین بار است که درکشور دوانتخابات مهم وحساس باهم تجمیع شده اند ودریک روز برگزار می شوند واگر چه مردم سالاری دینی وانتخابات نهادینه شده است ولی باید نگذاریم هیچ گونه آسیبی به انتخابات وارد شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ماهرچه درنظام اسلامی داریم به برکت نهضت عاشورا و قیام امام حسین( ع) است که باگذشت چندین قرن ، همچنان به عنوان عنصر اصلی والهام بخش آزادی خواهان وظلم ستیزان جهان است .
وی افزود: امام حسین (ع) برای حفظ اسلام وجلوگیری از انحراف دراسلام قیام کرد و یکی ازمصادیق بارز قیام عاشورا امر به معروف ونهی ازمنکر بود که توجه به آن امری ضروری است.
نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز دراین نشست گفت: واقعه منا نباید به دست فراموشی سپرده شود واین حادثه خیلی مهم برای تمام مسلمانان جهان وملت عزیز کشورمان بود که بی کفایتی وبی لیاقتی آل سعود درمدیریت حج رابه همگان نشان داد.
شهلا میرگلوبیات امنیت وسلامت را دوبازوی مهم درهر جامعه ای عنوان کرد و افزد: امنیت درکشور ما با مدیریت ورهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری وازجان گذشتگی نیرو های نظامی، انتظامی وامنیتی برقرار است.
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس اظهار کرد: امنیت به راحتی درکشور به دست نیامده وزحمات زیادی کشیده شده است ودرراه انقلاب خون های زیادی نثار شده است و وظیفه همگان است که ازاین انقلاب به خوبی پاسداری شود چراکه انقلاب اسلامی ادامه قیام امام حسین (ع)است .
وی اضافه کرد: دشمنان امروز نمی توانند باجنگ سخت ضربه ای به کشور ما بزنند و از طریق جنگ نرم وارد شده اند که یکی از راه های مقابله با آن امر به معروف ونهی ازمنکر است.
وی بیان کرد: امروز دردنیا بویژه درمنطقه شمرها، یزیدها وحرمله های زیادی وجود دارند وباوجود این گروه ها تاریخ باردیگر تکرار می شود که کشتار کودکان بیگناه ومظلوم یمن و فلسطین به دست رژیم آل سعود ،صهیونیسم وگروه های تکفیری داعش نمونه ای از آن است..
میرگلو بیات تصریح کرد: طرح برجام باتوجه به بررسی دوماهه درکمیسیون تخصصی مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار گرفت وهدف همه نمایندگان مجلس رسیدن به اهداف عالی واصلی انقلاب ونظام با حفظ خطوط قرمز است .
وی گفت: بعدازاجرایی شدن برجام نیاز به مدیریت صحیح می باشد تا دقیق اجرایی شود وباید با برنامه ریزی های فنی وتخصصی آن شکلی که به نفع انقلاب ونظام اسلامی است ، اجرا شود.
فرماندار زرندیه نیز گفت: باتوجه به اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال برگزار می شود، همه مسئولان شهرستان باهمدلی و اتحاد درانتخابات این فرمانداری را کمک نمایند تا انتخابات درعالی ترین درجه سلامت در سطح شهرستان برگزار شود.
محمد کردی افزود: مسئولان به عنوان مجریان برگزاری انتخابات وظیفه خودرابه خوبی انجام دهند و مردم نیز با مشارکت حداکثری حماسه ای دیگر را خلق کنند.
حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه زرندیه نیز گفت: مسئولان شهرستان در ایام سوگواری امام حسین (ع) درکنارمردم باشند
وی افزود: باتوجه به اینکه پیام امسال مقام معظم رهبری سال همدلی وهمزبانی است، مسئولان دررفع مشکلات مردم اهتمام بیشتری داشته باشند ومردم نیز درکنار مسئولان دربرگزاری انتخابات خوب وباشکوه دولت رایاری نمایند
شهرستان زرندیه باجمیعت ۵۷ هزار و۱۵۳ نفر بامرکزیت شهر مامونیه در۷۰کیلومتری تهران ،۳۰کیلومتری ساوه و۲۰ک یلومتری شهرجدید پرند قرار دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.