کارنامه مردودی برخی خواص در ۹ دی…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، آنها آمدند تا هوای عشق را آلوده کنند اما دوباره فریاد آشتی کرد با حنجره ما. دوباره نگاه دنیا مات حرکتمان شد و ما دوباره زنده شدیم. این نقطه تاریخ، همانجا که چشمان جهانیان خیره به دست های ما بود حماسه آفریدیم و دوباره زندگی را نفس کشیدیم. آن روز دوباره مردم عاشق شدند.عاشق انقلابی که۳۱ سال پیش رقم خورد و شد حماسه پشت حماسه!

نماینده شهرهای اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ۹ دی افتخاری برای مردم و تجربه‌ای برای دنیا است و ملت ایران اجازه نمی‌دهند هیچ‌گونه حادثه‌ و خدشه‌ای به اصل نظام وارد شود.

محمدحسن آصفری این روز را روز آگاهی، بینش و بصیرت ملت ایران عنوان کرد و افزود: توطئه‌ای حساب شده و با برنامه استکبار جهانی در سال ۸۸ علیه مردم و انقلاب ایران تدارک دیده شد اما، با بیداری ملت ایران بی‌اثر شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور خود اعلام کرد که پشتیبان ارزش‌های نظام است، افزود: ۹ دی به عنوان روز ولایت و بصیرت و روز نه گفتن به بدخواهان نظام باید همواره زنده بماند.

اقدامات فتنه‌گران هرینه‌های زیادی را به ملت بزرگ ایران تحمیل کرد

آصفری با اشاره به دسیسه عناصر فتنه برای خدشه‌دار کردن انتخابات ۸۸ ، این هنجارشکنی‌ها را دارای سابقه تاریخی دانست و گفت: آشنایی با ابعاد فتنه حق مردم ایران است چراکه اقدامات فتنه‌گران هرینه‌های زیادی را به ملت بزرگ ایران تحمیل کرده است.

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه در حماسه ۹ دی بساط دشمنان نظام برچیده شد، ادامه داد: حضور پرشور و میلیونی مردم سبب شد که نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود و مردم قاطعانه از نظام و ولایت فقیه پشتیبانی کردند و این نشان دهنده این است که مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه هستند و در تمام مراحل در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در آن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

نماینده ولی فقیه وامام حمعه شهر اراک روز نهم دی ماه ۸۸ را روزی به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این روز مردم ایران اسلامی بار دیگر به خروش درآمده و حمایت از امام و رهبری را با حماسه ای عظیم به جهانیان نشان دادند.

۹ دی روز بصیرت و اوج ولایتمداری ملت ایران است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ۹ دی روز بصیرت و اوج ولایتمداری ملت ایران است که نشان داد هیچ کدام از جریان‌های تقلبی نمی توانند در مقابل خواست و اراده ملت ایران اسلامی بایستند.

وی افزود : این روز حماسی ملتی بصیر و هوشیاررا به جهانیان معرفی کرد که پای آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های انقلاب ایستاده اند و با توهین‌کنندگان به حادثه عاشورا با تمام توان برخورد می‌کنند.

معاون پژوهشی و فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز بگفت: حماسه نهم دی ماه یادآور خروش ملتی است که در اقدامی انقلابی حمایت از اسلام و ارزشهای الهی، ولایت و رهبری و نظام اسلامی حماسه ای ماندگار همچون ۲۲ بهمن سال ۵۷ را خلق کردند.

حجت الاسلام داود چمانی ادامه داد: ملت انقلابی، بصیر و حزب الله ایران بارها و در حوادث گوناگون رشد و شعور و بالندگی خود را در مقاطع مختلف به اثابت رسانده و از بدو پیروزی انقلاب تا کنون در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین المللی تمام قد ایستاد و با حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی حکایت خود از موازین به حق اسلام و انقلاب اعلام نموده است.

وی اضافه کرد: نهم دیماه سال ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ سی و چند ساله انقلاب اسلامی ایران بود تا برای چندمین بار به جهانیان ثابت شود این نظام تا چه حد از ثبات و استحکام برخوردار است.

حافظه تاریخی مردم آنقدر کوتاه نیست که از کارنامه مردودی برخی خواص چشم پوشی کنند

حجت الاسلام چمانی با تاکید بر اینکه بر کسی پوشیده نیست آنچه در یوم الله نهم دی ماه رخ داد متشکل از حضور همه متدینین انقلابی بود گفت: حافظه تاریخی مردم ایران آنقدر کوتاه نیست که با تصویر سازیهای غلط از کارنامه مردودی برخی خواص بی بصیرت چشم پوشی کنند چه این که این ملت ذره ای از اصول انقلابی خود کوتاه نیامده و وفاداری خود ر ا نسبت به آرمانهای بلند امام راحل ره و شهیدان گرانقدر و حمایت قاطع خویش را از اصل مترقی ولایت فقیه  و تبعیت خود را از امام المسلمین حضرت امام خامنه ای اعلام نموه و از فتنه گران نیز اعلام برائت می نماید.

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. این روز تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار گردید و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.