تجلیل از منتخبین سومین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این جشنواره، گفت: این جشنواره به منظور استعدادیابی سربازان در شاخصه های فرهنگی، ورزشی، خلاقیت، حفظ قرآن برای سومین سال متوالی برگزار شده است.

سرتیپ دوم پاسدار مهدی صدیقی با اشاره به اینکه ۹ سرباز منتخب در این جشنواره تجلیل شدند و به جشنواره کشوری راه یافتند، افزود: سال گذشته سربازان استان مرکزی مقام اول این جشنواره را کسب نموده اند.

وی بیان داشت: جوانان امروز جامعه اسلامی باید با الگوگیری از ویژگی های حضرت علی اکبر (ع) در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی موفق عمل کنند و به خوبی دیده شوند.
سرتیپ دوم پاسدار صدیقی ادامه داد: حضرت علی اکبر (ع) در ولایت مداری و پایبندی به ارزش های اسلامی از امام حسین (ع) اطاعت می نمود و در شجاعت، ایثار، بصیرت دینی و سیاسی بی نظیر بود.
یک استاد حوزه و دانشگاه در اراک نیز افزود: حیات نظام اسلامی به جوانان گره خورده است و باید آینده نظام را با جوانان ترسیم کنیم نه جوانان را با نظام.
میرمحمدی بیان داشت: جوانان باید هدف از زندگی مشترک را دریابند و بدانند مسایل زندگی فراتر از هوس های زودگذر است.
وی ادامه داد: هدف از ازدواج در اسلام، دستیابی به آرامش عنوان شده و در سوره روم نیز در این خصوص تاکید بسیاری شده است.
این استاد حوزه و دانشگاه در اراک تصریح کرد: آرامش در زندگی مشترک باعث دستیابی به کمال می شود و جوانان باید این مسئله را در زندگی خود نهادینه کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.