افتتاح نخستین سینمای دیجیتال ساوه

به گزارش اخبار روزانه ، حسین محمودی فر در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: در آغازین روزهای شهریور ماه، همزمان با اکران سراسری فیلم سینمایی «محمد رسول الله»، سینما دیجیتال ساوه به عنوان اولین سینمای این شهر افتتاح می شود.

وی ادامه داد: سینما دیجیتال ساوه در محل سالن سلمان ساوجی اداره ارشاد شهرستان راه اندازی می شود و قرار شد شرکت مذکور با نصب پروژکتور مخصوص سینما دیجیتال و سیستم صوتی، این محل را راه اندازی کرده و فیلم های سینمایی روز کشور را در این مکان فرهنگی به نمایش عموم در آید.

وی با بیان اینکه این سینما هر روز با پخش یک سانس فیلم پذیرای علاقمندان خواهد بود، ابراز داشت: با توجه به نبود سینما در این شهر امیدواریم که بتوانیم همزمان با اکران فیلم محمد رسول الله(ص) شاهد تامین بخشی از این نیاز باشیم و خوشبختانه امکانات سالن سلمان ساوجی می تواند جوابگوی نیازهای شهرستان در این رابطه باشد.

فیلم سینمایی محمد(ص) به کارگردانی مجید مجیدی، که از آن به عنوان بزرگ ترین پروژه سینمایی تاریخ ایران یاد می شود، به زودی به صورت گسترده و سراسری اکران خواهد شد.

سینمای دیجیتال نسل جدید از سینماها است که در آن از فناوری فرمت‌های دیجیتال نرمالیزه برای اکران فیلم ها استفاده می شود و برای اکران فیلم دیجیتال از پروژکتورهای حرفه ای استفاده می شود که قادر به پخش فیلم های سه بعدی هم هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.