فرماندار اراک: حضور مردم در ۹ دی مانند حضور در بهمن ۵۷ بود

به گزارش مرکزی دیلی، مسلم پورقاسمیان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک در آستانه سالروز یوم الله ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی ماه ۸۸ به فرموده مقام معظم رهبری یک نکته اساسی دارد که آن به هویت و ماهیت انقلاب اسلامی برمی گردد، یعنی همان روحی که بر اصل انقلاب حاکم بود همان روح در ماجرای ۹ دی نشان داده شد.

وی افزود: حضور مردم در قضایای گوناگون دیگر هم نشان داده شده است اما در ۹ دی به شکل بارزی نشان داده شد، به طوری که جای انکار و تردید و تامل برای هیچ کس از بد خواهان و دشمنان و حتی دوستان و دیگر اقشار مردم باقی نگذاشت.

فرماندار اراک تصریح کرد: روحی که در ۹ دی ماه در میان مردم موج می زد روح دیانت حاکم بر دل های مردم بود، ۹ دی یک نمونه حضور از همان جنس حضور در انقلاب است.

وی با اشاره به احساس وظیفه شرعی از سوی مردم در ۹ دی گفت: مردم احساس وظیفه شرعی و دینی کردند و به دنبال آن وظیفه عمل صالح خود را انجام دادند.

پورقاسمیان افزود: با این حرکت در ۹ دی آن حجم عظیم تبلیغات دشمن که می خواست فتنه گران را مردم ایران معرفی کند و این گونه نشان دهد که مردم ایران از انقلاب و نظام و رهبرشان دست کشیده اند و برگشته اند به کلی نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: مردم به دشمنان نشان دادند که این مردم ایران است که بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شاید بعد از حرکات اول انقلاب، هیچ اجتماعی با این حجم و با این بزرگی و با این شور و هیجان وجود نداشته است که مردم وارد میدان شوند و حقیقت ۹ دی را رقم زده اند.

فرماندار اراک حماسه جاویدان ملت ایران در ۹ دی ماه را سند اقتدار و مردمی بودن نظام اسلامی دانست و گفت: هتاکی به مقدسات و ارزش های دینی نشان داد که فتنه گران و دشمنان با اساس دین و انقلاب مشکل دارند و این مشکل از قدیم بوده و ادامه دارد.

وی افزود: حوادث پیچیده‌ای مثل فتنه ۸۸ ثابت می‌‌کند که ‌امام خامنه‌ای خلف صالح امام خمینی(ره) شایسته‌ترین شخصیت برای صیا‌نت از انقلاب اسلامی ‌در همه مقاطع و عبور دادن کشتی انقلاب از ‌فتنه‌ها و دشمنی‌ها است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.