برگزاری اولین رویداد برنامه نویسی “هاکا” در اراک

به گزارش مکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – این رویداد با عنوان هاکای اراک، با حضور اساتید دانشگاهی و برنامه‌نویسان استان مرکزی شامل دانشجویان کامپیوتر و سایر رشته‌های علاقه‌مند به برنامه‌نویسی، برگزار شد.

در این رویداد Alejandro Saucedo بنیانگذار هاکا گلوبال و تسهیل‌گر Startup Weekendدر انگلستان طی یک ویدئوکنفرانس در خصوص هاکا، نوع مسابقه، هدف هاکا و اینکه هاکا در چه شهرهایی از جهان برگزار می‌شود را تشریح کرد.

براساس این گزارش، پس از انجام مراسم افتتاحیه، ۳۵ برنامه‌نویس در قالب هفت تیم، رقابت خود را آغاز کرده و مهارت‌های شرکت‌کنندگان به چالش کشیده شد. در انتها نیز به تیم برنامه‌نویسی برتر به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

به گفته‌ی مهدی علی سلیمان، مدیر مرکز  آموزشی تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاد دانشگاهی استان مرکزی هدف مرکز آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی از برگزاری این رقابت، ارتباط جامعه برنامه‌نویسان استان مرکزی در راستای شناخت بیشتر نسبت به یکدیگر، به منظور افزایش سطح کیفی و کمی برنامه‌نویسی، همچنین هدایت این توانایی‌ها به منظور بهره‌‌وری بیشتر و شروع Startup Weekend در سال آتی در اراک است.

 

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. علي گفت:

    با سلام
    من در این مسابقه شرکت کردم بسیار عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.