آصفری: پیام ۹ دی تشخیص خودی از غیرخودی در نظام بود

به گزارش مرکزی دیلی، محمدحسن آصفری نماینده اراک خنداب و کمیجان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حرکت عظیم است که استکبار را به لرزه درآورد.

 

وی تصریح کرد: این لرزه همواره اثرات و ضربه‌های خود را به دشمنان وارد کرده و اسباب بیداری، مبارزه‌خواهی و عظمت را فراهم کرده است و امروز همه دنیا ماهیت اصلی استکبار را شناخته‌اند و به همین دلیل دشمنان همواره از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند.

 

آصفری با بیان اینکه در طول این سال‌ها همواره شاهد توطئه‌های دشمن از قبیل جنگ، ترور، بمب‌گذاری و انواع تهاجمات بوده‌ایم، افزود: فتنه ۸۸ یکی از همین توطئه‌ها بود. فتنه‌گران با سوءاستفاده از عناصر داخلی فتنه را هدایت و سازماندهی کردند تا بلکه از این راه علیه انقلاب اقدام کنند و به ارزش‌های ما صدمه بزنند.

 

وی نیاز امروز در برابر استکبار را هوشیاری، بصیرت و آگاهی عنوان کرد و گفت: این بصیرت در نهم دی‌ماه بروز کرد و اگر این مردم به صورت یکپارچه وارد میدان نمی‌شدند، این قائله با این سرعت سرکوب نمی‌شد. چنین حضور با بصیرتی، لازمه ادامه راه انقلاب است و باید بیشتر از گذشته بصیر بود تا در مقابل زیاده‌خواهی و توطئه استکبار ایستاد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اصافه کرد: نهم دی به عنوان روز بصیرت و بیداری در تاریخ کشور ثبت شده است تا فتنه را فراموش نکنیم و در مقابل اتفاقات این چنینی با بصیرت بایستیم.

 

وی پیام حضور مردم در حماسه نهم دی را مقاومت در برابر دشمن، ولایت‌مداری، ایستادگی، شناخت دشمن و تشخیص نیروهای خودی از غیرخودی عنوان کرد و افزود: در برخی مقالات دیده می‌شود که افراد معتقدند که ما در نظام افراد خودی و غیرخودی نداریم درصورتی که این عقیده اشتباه است. افراد خودی در نظام افرادی هستند که قلبشان برای این نظام، انقلاب و ارزش‌های آن می‌تپد و غیرخودی کسی است که تنها به دنبال منافع، منیت خود و همچنین سلطه‌طلبی استکبار جهانی است.

 

آصفری خاطرنشان کرد: مردم ما پیام ولایت‌مداری را به خوبی درک کرده‌اند و همه با بصیرت و آگاهی در راه حفظ انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.