آصفری: منافع ملت ایران قلب تپنده مذاکرات هسته‌ای است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، محمدحسن آصفری در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه اراک، ۹ دی را روز آگاهی، بینش و بصیرت ملت ایران عنوان کرد و افزود: توطئه‌ای حساب شده و با برنامه استکبار جهانی در سال ۸۸ علیه مردم و انقلاب ایران تدارک دیده شد اما، با بیداری ملت ایران بی‌اثر شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور خود اعلام کرد که پشتیبان ارزش‌های نظام است افزود: ۹ دی به عنوان روز ولایت و بصیرت و روز نه گفتن به بدخواهان نظام باید همواره زنده بماند.

آصفری با اشاره به دسیسه عناصر فتنه جهت خدشه‌دار کردن انتخابات ۸۸ ، این هنجارشکنی‌ها را دارای سابقه تاریخی دانست و گفت: آشنایی با ابعاد فتنه حق مردم ایران است چراکه اقدامات فتنه‌گران هرینه‌های زیادی را به ملت بزرگ ایران تحمیل کرده است.

وی با اشاره به موفقیت تیم مذاکره‌کننده ایران در مقابل ۱+۵ گفت: امروز تیم مذاکره‌کننده به پشتوانه بصیرت و آگاهی مردم ایران در برابر کشورهای قدرتمند جهان با اقتدار ایستاده است.

آصفری افزود: دنیا باید بداند که ما بر سر آرمان‌های نظام با کسی تعارف نداریم و تیم مذاکره‌کننده ما منافع مردم را در رأس امور قرار داده است.

وی حضور ایران در مذاکرات را نشانگر اعتقاد مردم و مسئولان ایران به اصل نرمش قهرمانانه و منطق دانست و گفت: طرف‌های مذاکره‌کننده در کمتر از یکماه تعهدات خود را زیرپا گذاشتند چراکه باور نداشتند که ایران در راستای شفاف‌سازی گام بردارد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز، منطق ایران برای رسانه‌ها و نخبگان ملت‌ها روشن شده است گفت: خواسته ملت ایران از مذاکره‌کنندگان حفظ عزت و اقتدار این کشور به عنوان یک اصل است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.