آصفری:نورد آلومینیوم یک نمونه موفق از تحقق اصل ۴۴ بوده است

به گزارش مرکزی دیلی، محمد حسن‌آصفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، در حاشیه بازدید از کارخانه نورد آلومینیوم اراک ضمن اشاره به ارائه لایحه بودجه دولت به مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل ارائه لایحه بودجه دولت به مجلس است و با توجه به تأکید دولت و مجلس در خصوص اصل ۴۴ ، ‌بخش خصوصی و مسائل و مشکلاتی که بر سر راه شرکت‌های واگذار‌شده به بخش خصوصی وجود دارد، با رصد مشکلات بخش صنعت می‌توان موانع و مشکلات این بخش را شناخت و حل کرد.

وی این بازدید را به نوعی انتقال تجربیات از سوی شرکت‌هایی که در بخش خصوصی موفق عمل کرده‌اند به شرکت‌هایی که با مشکل مواجه بوده‌اند عنوان کرد و گفت: اگرچه نورد آلومینیوم در زمینه تهیه مواد اولیه با مشکلاتی روبه‌روست اما،‌ امیدواریم با برگزاری جلساتی با کارگروه‌های مختلف در سطح استان و در سطح کلان بتوانیم موانع پیش روی تولیدکنندگان را شناسایی و حل کنیم تا روز به روز شاهد افزایش تولید باشیم.

آصفری با بیان اینکه تکنولوژی‌های مختلف در بخش تولیدات مربوط به آلومینیوم در این شرکت بومی‌سازی شده است، تصریح کرد: با وجود اینکه این شرکت همواره مشکلاتی در بخش‌های مختلف تولیدی دارد اما، نورد آلومینیوم یک شرکت روبه تولید و رو به توسعه است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان اظهار داشت: امروز صنعت آلومینیوم یکی از صنایع بسیار اثرگذار در تمامی بخش‌هاست.

وی افزود: با توجه به اثرگذاری این صنعت در بخش‌های مختلف جامعه، مشکلات این بخش را رصد می‌کنیم تا در لایحه بودجه‌ای که قرار است از هفته آینده در مجلس مطرح شود بویژه در فصل مربوط به واگذاری شرکت‌ها، اصلاحیه و اگر لازم است ابلاغیه‌ای در بودجه مطرح شود.

آصفری عنوان کرد: برگزاری جلساتی با صنایع و وزارتخانه‌های مختلف در جهت تأمین مواد اولیه مورد نیاز شرکت‌هایی که با مشکل مواجه هستند را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی در پایان ضمن تأکید بر مدیریت خوب نورد آلومینیوم، خاطرنشان ساخت: مدیریت این کارخانه با برنامه‌ریزی خوب توانسته است کارخانه‌ای که در زمان واگذاری با مشکلاتی روبه‌رو بود را توسعه داده و اشتغال را حفظ و خط تولید را توسعه دهد.

این بازدید با حضور نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل اداره استاندارد استان مرکزی انجام گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.