ارائه خدمات در استان مرکزی تا پایان سال ۹۴ الکترونیک می‌شود

به گزارش مرکزی دیلی، حسن صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به الکترونیک شدن فرایندها اظهار کرد: کارگروهی برای دنبال کردن این موضوع در استان تشکیل شده  و برای مدیران دستگاه‌ها نیز تبیین شده است.

وی افزود: شورای عالی فناوری اطلاعات در راستای سیاست‌های کلی نظام اداری و اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه پنجم با هدف چابک‌سازی، کاهش زمان و هزینه خدمات اداری، شفاف سازی و مبارزه با فساد اداری، ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیکی را ابلاغ کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی تصریح کرد: هدف از مصوبه توسعه دولت الکترونیکی داشتن دولتی با ویژگی‌های سریع و چابک، مسئولیت پذیر و پاسخگو، فراگیر، کارآمد و اثر بخش، قابل اعتماد با هماهنگی کامل بین اجزای دولت است.

صفری با اشاره به وظایف دستگاه‌ها گفت: آنچه الان مهم است این بوده که دستگاه‌ها فرایندهای خود را احصا کنند و سپس پیگیر الکترونیکی کردن آن باشند.

وی افزود: کار دیگری که باید در امسال انجام شود این است که دستگاه‌ها پورتال خود را فعال کنند به ویژه پورتال استانداری مرکزی که باید فعال‌تر شود که برای این پورتال یک کارویژه‌هایی با ضوابط پیش بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی تصریح کرد: باید پورتال استانداری توسعه داده شود تا همه مردم دسترسی آسان‌تری به اطلاعاتی که برای کار خود نیاز دارند داشته باشند.

صفری با اشاره به زیرساخت‌ها گفت: به دنبال تحقق دولت الکترونیک هستیم، دولت الکترونیک بدون داشتن زیرساخت‌ها امکان‌پذیر نیست، به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم هستیم و دولت هم به دنبال آن است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.