آموزش همگانی راهبردی اثربخش در ارتقاء رفتار ترافیکی است

به گزارش مرکزی دیلی، سردار «عزیزالله ملکی» روز یکشنبه در همایش فرهنگ یاران ترافیک استان مرکزی در کانون امام خمینی (ره) اراک افزود: نیروی انتظامی در بحث آموزش های همگانی در بخش های مختلف به ویژه ارتقاء فرهنگ ترافیک گام های موثری را برداشته و در این راستا طرح های مختلفی دارد.

وی بیان کرد: با تدابیر و اقداماتی که این نیرو با همکاری دستگاه های مختلف داشته موفق به کسب رتبه دوم کشور در راستای کاهش تصادفات رانندگی از ابتدای امسال تاکنون شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک از جمله نیروهای بسیار موثر در کاهش تلفات و جرایم رانندگی هستند.

سردار ملکی گفت: این قشر باید همه توان خود را برای کاهش بیش از پیش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن به کار گیرند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز در این همایش گفت: طرح همیاران پلیس از سال ۸۴ آغاز شده و اجرای آن با توفیقات گسترده ای همراه بوده است.

سرهنگ «ابوالفضل امیدی» افزود: در این مدت ۱۸۷ هزار همیار پلیس و ۱۲ هزار فرهنگ یار ترافیک در این استان با پلیس همکاری داشته اند.

وی بیان کرد: این افراد در کاهش جرایم رانندگی و تصادفات نقش بسیار اثرگذاری داشته اند و بازوهای پرتوانی برای نیروی انتظامی محسوب می شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کشته شدگان تصادفات رانندگی شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۱ درصدی را نشان می دهد.

سرهنگ امیدی گفت: کاهش بیش از پیش حوادث رانندگی و کشته شدگان ناشی از این حوادث در دستور کار جدی این پلیس قرار دارد.

وی عنوان کرد: وضعیت رانندگی و رفتار ترافیکی در این استان نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و این مهم روند روبه مطلوبی را طی می کند.

در پایان این همایش از فرهنگ یاران برتر ترافیک و عوامل موفق در امر ترافیک استان مرکزی با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

از ۱۴ تا ۲۰ مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.