۳۰ آبان‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به فراخوان ملی المان‌های اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، فاطمه عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، ضمن اشاره به هویت شهری، زندگی و مفاهیم اخلاقی و معنوی و آیین‌ها و سنت‌های بومی و ملی و نوروز به عنوان موضوعات این فراخوان گفت: در سال‌های گذشته این فراخوان به صورت بومی و مختص هنرمندان استان بود ولی در سال جاری به دلیل ایجاد رقابت و بالا بردن کیفیت مطلوب آثار ارائه شده در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی هدف از این فراخوان را تعامل بیشتر و بهتر با هنرمندان این عرصه برشمرد و افزود: در سال‌های گذشته برای این فراخوان تنها موضوع نوروز در نظر گرفته می‌‌شدٰ اما این امر در فراخوان امسال به موضوعات دیگری نیز تعمیم داده شد که بتوانیم در موضوعات دیگر برای طراحی المان‌های شهری از هنر هنرمندان بهره بگیریم.

مدیر عامل سازمان زیباسازی ضمن اشاره به بودجه محدود این سازمان در بخش طراحی المان بیان کرد: این فراخوان سبب می‌شود آثار ارائه شده جمع‌بندی و با کیفیت‌ترین اثر انتخاب شود که به این طریق در هزینه نیز صرفه‌جویی می‌شود و آثار بیشتری را می‌توانیم برای اراک طراحی کنیم.

عسگری ادامه داد: همچنین در ساخت المان‌ها جهت کاهش هزینه می‌توان با صنایع همکاری و از سمپوزیوم در طراحی المان‌ها استفاده کرد که در این خصوص اقداماتی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار از ۲۰ مهرماه شروع و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد، همچنین اسامی برگزیدگان ۱۵ دی ماه اعلام و آثار منتخب پیش از بهار ۹۵ در اراک طراحی و نصب می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.