راه اندازی باشگاه کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه تفرش

به گزارش مرکزی دیلی، محمد حبیبی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، با اعلام این خبر افزود: این باشگاه در راستای آماده‌سازی دانشجویان جهت برگزاری هرچه بهتر و موفق‌تر کرسی های آزاداندیشی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدام مناسبی در راستای برگزاری این کرسی‌ها انجام نشده است تصریح کرد: شاید دغدغه چندانی در این حوزه وجود نداشته یا نگرانی از تبعات ورود به این حوزه دانشجویان را از این وادی دور نگاه داشته است.

وی اضافه کرد: بر این اساس با راه اندازی باشگاه یاد شده سعی کردیم به صورت غیر رسمی دانشجویان را به این فضا وارد کرده و موضوعات را مطرح و نظریات را در قالب گفت‌و گوهایی که در این باشگاه صورت می گیرد چکش کاری کنیم.

وی افزود: این اقدام باعث خواهد شد که دانشجویان هم با ماهیت آنچه در قالب این کرسی ها تبیین می شود به صورت درست و کامل آشنا شده و هم از نظر محتوایی به دریافت درستی از مسایل دست پیدا کنند تا کرسی های یاد شده در مسیر درستی حرکت کرده و از ورود حاشیه ها به این فضا جلوگیری شود.

وی در پایان با اشاره به ایجاد کمیته‌های محتوایی، علمی و اجرایی در بدنه این باشگاه خاطرنشان کرد: باید ضرورت حضور دانشجو در چنین کرسی هایی در ابتدا برای خود دانشجویان به یک باور تبدیل شود ، در غیر اینصورت بدون حضور آنان برگزاری چنین کرسی هایی معنا ندارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.