برگزاری دوره های رایگان فنون it در مجتمع دیجیتال استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی ، محمد هادی بیات ضمن اعلام این مطلب افزود : با برنامه ریزی که در دپارتمان آموزش مجتمع انجام شده و با تلاش شبانه روزی همکارانم در این بخش از مجتمع ، دوره های مذکور برنامه ریزی و عملیاتی گردید که با توجه به آغاز اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان برنامه جذب حداکثری را در دستور کار مجتمع قرار دادیم و مقرر گردید برنامه های آموزشی رایگان در این فصل و با توجه به نیازهای فرهنگی – تکنولوژیکی جامعه جوان و پویای این استان و شهر اراک تا ابتدای مهرماه برگزار گردد. البته با توجه به خودگردان بودن این مجتمع و تامین شخصی منابع مالی برنامه ها ، در صورت حمایت نهادهای مسئول امکان افزایش پوشش سطح برنامه های فرهنگی دیجیتالی این مجتمع برای تعداد بیشتری از شهروندان اراکی وجود دارد.

IMAG0060

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی گفت : دوره های ذکر شده با استفاده از اساتید مجرب مجتمع و در فضای آموزشی این مرکز فرهنگی بصورت ۳۴ کارگاه اموزشی با سرفصل های علوم متداول و کاربردی کامیپوتر برای کاربران عادی و متوسط رایانه در استان پیش بینی گردیده است که تا کنون مورد استقابال جمع زیادی از شهروندان اراکی و کاربران دیجیتال در استان مرکزی قرار گرفته است. پیش بینی ما حدودا ۲۰ نفر برای هر کارگاه است که بعضا بدلیل مراجعه بالای کاربران امکانات مجتمع جوابگو نیست که امیدواریم در آینده با برنامه توسعه ای که داریم شاهد بهره گیری تعداد بیشتری از هم استانی ها عزیز از این خدمات منحصر بفرد در استان مرکزی باشیم.

IMAG0052

مهندس بیات در ادامه افزود : دوره های ورد ، اکسز ، اکسل ، پاور پوینت ، مهندسی شبکه ، عکاسی دیجیتال ، طراحی و ساخت بازی های رایانه ای ، فتوشاپ ، طراحی وب ، عیب یابی و تعمیرات کامپیوتر ، اتوکد ، وبلاگ نویسی و اینترنت از سرفصل های کارگاه های مذکور است از تاریخ ۱۲ تیرماه در محل مجتمع و با برنامه منظم و مسنجم ارائه شده و با استقابال غیر منتظره کاربران در حال برگزاری است. مقرر شده است از طرف مجتمع در پایان نیمه اول تابستان برای کاربران شرکت کننده در این کارگاه ها گواهی شرکت در کارگاه صادر گردد.

IMAG0065

وی در پایان گفت : طبق برنامه ریزی انجام شده بزودی برنامه کلاس های کاربردی آموزشی مجتمع منتشر و از طریق پیامک برای اعضای مجتمع اطلاع رسانی خواهد شد. در این دوره های آموزشی تکمیلی با سرفصل و تعداد جلسات معین ، سرفصل هایی که در کارگاه های رایگان بصورت فشرده و مختصر ارائه گردیده است به تفصیل و با قید کاربردی بودن برای کاربران تشریح و تدریس خواهد شد که ثبت نام دوره ها از ۲۲ تیرماه و با ظرفیت محدود آغاز خواهد شد که امیدواریم همچون قبل مورد استقبال شهروندان فرهیخته اراکی قرار گیرد.

IMAG0050

شایان ذکر است علاقمندان می توانند برای اطلاع از برنامه های آموزشی مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی به پایگاه اینترنتی دپارتمان آموزش این مرکز ( itmarkazi.ir ) مراجعه نموده و یا اخبار و اطلاعات فعالیت های مجتمع را از طریق پرتال اطلاع رسانی مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی ( markazidigital ) پیگیری نمایند.

برای مشاهده لیست دوره های رایگان این مجتمع به اینجا مراجعه فرمایید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.