برگزاری آیین معنوی تحویل سال نو در مصلای اراک

آیین معنوی تحویل سال نو در مصلای اراک برگزار شدبه گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، فرماندار اراک چهارشنبه در این آیین گفت: تحول طبیعت و فرا رسیدن بهار از نشانه های پروردگار متعال است و باید در این ایام زمینه تحول درونی و معنوی را در وجود خود مهیا کنیم.

‘مسلم پورقاسمیان افزود: مردم غیور، مذهبی و ولایتمدار اراک ساعات آغاز سال جدید را به یاد شهدا آغاز می کنند و با دعا و نیایش خود را برای ورود به ایام فاطمیه آماده می کنند.

وی اظهار کرد: سالی که گذشت از سوی نظام سلطه فشارهای اقتصادی و سیاسی متعددی بر کشور وارد شد اما مردم بصیر این تهدید ها را به فرصت سازندگی و خودباوری تبدیل کردند.

فرماندار اراک بیان کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام ‘حماسه سیاسی،حماسه اقتصادی’ نامگذاری شده که به کمک همه مسوولان و حمایت مردم انتخاباتی با شکوه برگزار خواهیم کرد و بار دیگر دسیسه های اقتصادی دشمن را ناکام خواهیم گذاشت.

پورقاسمیان گفت: استان مرکزی به عنوان نخستین قطب تنوع صنعتی و چهارمین قطب صنعت کشور در سال پیش رو تمامی تلاش خود را در پیشتازی تحقق منویات مقام معظم رهبری به کار خواهد گرفت.

در آیین معنوی تحویل سال نو برنامه های متنوعی شامل قرائت زیارت آل یاسین،مداحی اهل بیت، زیارت قبور مطهر شهدای گمنام و گلباران مزار آنان برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.