نماینده اراک: تحقق شعار سال؛ عامل ارزش آفرین نظام

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تأکید بر اینکه نامگذاری سال جدید با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبری نشان از تدبیر ایشان دارد، گفت: نامگذاری سال جاری از یک سو به انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها از لحاظ سیاسی و از سوی دیگر به وضعیت کنونی اقتصاد کشور اشاره دارد.

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس رجایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه فرمایشات رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید نشان از اندیشه سیاسی ایشان در خصوص تثبیت آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، گفت: مسئولان باید فرمایشات رهبری را فصل الخطاب قرار داده و برای محقق شدن نام سال تمام تلاش خود را انجام دهند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار می رود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ حضور مردم در پای صندوق های رأی پر شور باشد، افزود: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با حضور مردم می تواند موجبات ارزش آفرینی برای کشور، ناامیدی دشمنان اسلام و همچنین محقق شدن شعار حماسه سیاسی را فراهم کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه نامگذاری سال جدید با نام حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبری نشان از تدبیر ایشان دارد، گفت: نامگذاری سال جاری از یک سو به انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها از لحاظ سیاسی و از سوی دیگر به وضعیت کنونی اقتصاد کشور اشاره دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری وضعیت کنونی اقتصاد کشور و وجود تورم تازنده در آن، تصریح کرد: نامگذاری سال جدید و اشاره آن به بحث حماسه اقتصادی به هدف کشور که رسیدن به اقتصاد طراز اول و کاهش وابستگی به نفت است توجه دارد.

وی ادامه داد: مسئولان باید بدانند که نام سال شعار نبوده و برای تحقق آن باید تلاش کنند چرا که محقق شدن این نام می تواند علاوه بر کاهش مشکلات و معضلات اقتصادی و سیاسی موجود در کشور، موجبات کاهش آمار بیکاری و رسیدن به اهداف کشور را فراهم کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تا زمانی که وابستگی به نفت در کشور کاهش نیابد نمی توان امیدی به محقق شدن حماسه اقتصادی داشت و همچنین رسیدن به حماسه سیاسی منوط به رعایت وظایف از سوی مسئولان و پیروی از فرمایشات رهبری است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.