تغییر ۶ فرماندار استان مرکزی تا پایان امسال

به گزارش مرکزی دیلی، شکرالله حسن بیگی در گفت و گو با تسنیم در اراک، با اشاره به مدیریت شهری مناسب در راستای تحقق اهداف مرکزی شهرها گفت: استانداری مرکزی بر اساس ارزیابی های انجام شده در شهرستان های این استان اقدام به تغییر یک سری از مدیران و فرمانداران کرده است.

وی افزود: تعدادی از فرمانداران به واسطه استانداری انتخاب شده بودند که از نظر قانونی صحیح نیست و با ایراد از سوی دیوان محاسبات اداری روبه رو شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به نبود رضایتمندی در تعدادی از شهرستان های مرکزی گفت: در برخی از شهرستان ها مدیریت جامع و کامل نبوده و رشد کمی و کیفی در این شهرستان ها وجود نداشته که این امر ناخشنودی و نبود رضایت شهروندان را به همراه داشته که استانداری باید در مرتفع کردن این مهم تلاش کند و رضایت همشهریان را جلب کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فرمانداران شهرستان های فراهان و کمیجان تغییر کرده و نیز فردا با معارفه فرماندار جدید خنداب فرماندار اسبق این شهرستان نیز تغییر می کند که تا پایان امسال ۳شهرستان دیگر با فرمانداران جدید شروع به کار می کنند.

حسن بیگی با اشاره به استفاده از ظرفیت های کارآمد مدیریتی در شهرستان ها گفت: رشد و توسعه مرکزی در گرو یک مدیریت منسجم و از همه مهم تر رضایتندی شهروندان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.