توقف ساخت ندامتگاه نیم ور محلات به دلیل نامناسب بودن مکان به طورموقت

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، سید احمد سجادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به توسعه شهرستان محلات و دلیجان احداث ساختمان زندان در منطقه ضروری به نظر می رسد که باید مسوولان امر برای واگذاری زمین مناسب اقدام کنند.
وی تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی مسوولان شهرستان، مکان جدید ساخت ندامتگاه شهرستان به زودی مشخص و عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت: به دلیل جانمایی نامناسب برای احداث ندامتگاه در شهرستان محلات؛ تذکری در صحن مجلس شورای اسلامی نیز به وزیر دادگستری ارائه شده است.
علیرضا سلیمی افزود: ساخت زندان در بافت شهری و بخش صنعتی زیبنده شهرستان محلات نیست و باید مسوولان برای مکان یابی این پروژه با متولیان شهرستان مشورت و با مطالعه وارد عمل شوند.
وی متوقف شدن پروژه ساخت زندان در جوار نمایشگاه دایمی سنگ شهر نیم ور در پی اعتراض مردمی را تایید کرد و گفت: ساخت این مجتمع بازدارنده در این محیط پرتردد مکان مناسبی نبوده است .
روز گذشته اداره کل زندانهای استان مرکزی با استقرار تجهیزات آزمایش خاک زمین مکان یابی شده برای ساخت زندان در شهر نیم ور محلات، وارد عمل شده بود که با اعتراص و تجمع مردمی با مشورت مسوولان شهرستان و استان متوقف شد.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی با ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۱۰۵ کیلومتری اراک قرار دارد .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.