نصب سیستم گویای انتظار در سامانه تلفنی تاکسی ۱۳۳ اراک

به گزارش مرکزی دیلی، رضا علی نقی پور در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: خط تلفنی تاکسی ۱۳۳ به هیچ وجه اشغال نمی باشد و این خط زمان پاسخ گویی اپراتور مجهز به سیستم پشت خطی می شود، که این مهم مردم این شهر را به این اشتباه واداشته که تاکسی ۱۳۳ پاسخگوی تلفن نمی باشد.

وی بیان کرد: سازمان تاکسیرانی برای رفع این مشکل اقدام به نصب سیستم گویای انتظار نموده که با تمهیداتی که اندیشیده شده است مقرر شد این سیستم در چند روز آینده نصب شود.

علی نقی پور ادامه داد: در حال حاضر ۵ اپراتور به صورت شبانه روز پاسخ گوی تلفنی تاکسی ۱۳۳ می باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر اراک در ادامه تصریح کرد: تاکسی ۱۳۳ از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در کلانشهر اراک آغاز نموده و در حال حاضر با داشتن ۱۰۰ تاکسی به صورت شبانه روزی به همشهریان اراکی خدمت رسانی می نماید.

وی تعداد تاکسی های ۱۳۳ شهر اراک را بسیار محدود دانست و عنوان کرد: به دنبال افزایش این تاکسی ها در سطح شهر هستیم تا بتوانیم پاسخ گوی اکثر نیاز همشهریان باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.