برگزاری یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در ۵۰ نقطه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، محمدحسین طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلان این خبر افزود: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی بزرگداشت حضرت علی‌اصغر باب‌الحوائج‌(ع) اولین جمعه ماه محرم هر سال به همت هیئت فرهگی مذهبی حضرت علی‌اصغر (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برای یازدهمین سال متوالی

وی با بیان اینکه این همایش برای یازدهمین سال متوالی در ۵۰ نقطه استان مرکزی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: این همایش در راستای تجلیل از مقام والای طفل شش ماهه حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) و تجدید پیمان با اهل بیت عصمت‌و‌طهارت (ع) برگزار می‌شود.

مسوول هیئت فرهنگی‌مذهبی‌حضرت‌علی‌اصغر‌(ع) اظهار کرد: این همایش به صورت همزمان در هزار و ۵۰۰ شهر ایران و ۱۱۰شهر جهان امسال ۱۷ آبان ماه برگزار خواهد شد.

طباطبایی اضافه کرد: این همایش ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه در مصلای بیت‌المقدس اراک همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

این همایش به صورت همزمان در ۱۵۰۰شهر ایران و ۱۱۰شهر جهان

وی ادامه داد: والدین با ارائه کپی شناسنامه متولدین ۹۱ و ۹۲ می توانند برای دریافت لباس به صورت رایگان به هیئت فرهنگی‌مذهبی‌حضرت‌علی‌اصغر‌(ع) اراک و در شهرستان ها به هیئت مذکور مراجعه کنند.

مسوول هیئت فرهنگی‌مذهبی‌حضرت‌علی‌اصغر‌(ع) خاطرنشان کرد: والدین می توانند در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آبان به هیئت فرهنگی مذهبی حضرت علی‌اصغر (ع) اراک واقع در میدان شورا کوچه بارو حسینیه حضرت علی‌اصغر باب‌الحوائج‌(ع) مراجعه کنند.

طباطبایی در پایان افزود: یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در اراک با حضور حجت‌الاسلام محسن عباسی کارشناس برنامه تلویزیونی گلبرگ، حاج محمودقاسمی و سید‌جواد رفیعی مداحان اهل بیت عصمت‌ و‌ طهارت (ع) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هیئت‌های که برای اولین سال تمایل به برگزاری این همایش دارند می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و مراجعه به دبیرخانه همایش و هیئت فرهنگی‌ مذهبی‌حضرت‌علی‌اصغر‌(ع) اراک اقدام کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.