اظهارات آیت الله ˈدری نجف آبادیˈ در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب

به گزارش مرکزی دیلی، آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ دوشنبه در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هیچ کس نباید تیم مذاکره کننده ایران را سازشکار بداند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: دولت یازدهم در یک دیپلماسی فعال برای دفاع از حقوق ملت ایران و تحقق آرمان های شهدا و عملیاتی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش می کنند.

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده ایران در گروه ۱+۵ کاملا همسو و همفکر با رهبر معظم انقلاب است و تمام دغدغه های آنها احقاق حقوق مسلم ملت ایران است.

امام جمعه اراک گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ما به دولت آمریکا خوشبین نیستیم اما نمی توانیم در خصوص تیم مذاکره کننده ایران از پیش قضاوت کنیم و باید برای موفقیت آنها دعا کنیم.

وی گفت: نباید تلاش صادقانه، مجدانه و عزت مدارانه تیم مذاکره کننده را که تمام همت خود را برای خدمت به اعتلای نظام و پیشبرد اهداف هسته ای صلح آمیز و کاهش مشکلات تحریم ها به کار گرفته اند، نادیده گرفت.

آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: تمام دلسوزان انقلاب و مردم باید در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و تلاش دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده نیز در این مسیر سیاست گذاری شده است.

وی اضافه کرد: در این مذاکرات، طرف مقابل باید صداقت خود را ثابت کنند و حقوق مسلم ملت ایران اسلامی در زمینه انرژی هسته ای را به رسمیت بشناسند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ملت ایران در پنجاه سال گذشته ضررهای بسیاری از جانب آمریکا متحمل شده است بنابراین نمی توانیم به آسانی تمام این ضررها را فراموش کنیم و به آمریکا اعتماد کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه ملت ایران نباید به ارتباط با آمریکا خوش بین باشد تاکید کرد: ما اگر می خواهیم به سعادت برسیم باید از تمام ظرفیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی در جهت تولید انبوه استفاده کنیم تا بتوانیم کشور را در تمام زمینه ها شکوفا کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.